SC 1.1 2000 r Impulsator...
Tomek...
2007-07-10 12:22:01 UTC

Dzis jadac zaczal szwankowac mi predkosciomierz.
Najpierw wskazowka predkosciomierza zaczela zanizac predkosc i zachowywac
sie niestabilnie.
A po paru km wskazowka opadla i teraz tylko czasem lekko drgnie.

Co to moze byc ?
Impulsator ?
Gdzie go znajde ? to ten czujnik przy lewej polosi ?

Jak moge sprawdzic czy impulsator dziala poprawnie ?

Licze na waszapomoc.
Tomek...
KDK
2007-07-10 13:02:38 UTC
Post by Tomek...
Witam
[...]
Mnie swego czasu w UNO zepsu³o siê sprzêgie³ko i licznik ani drgn±³.
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/
news.tpi.pl
2007-07-10 20:46:02 UTC
Post by KDK
Mnie swego czasu w UNO zepsu³o siê sprzêgie³ko i licznik ani drgn±³.
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/
Jakie sprzegielko ?

Tomek...
KDK
2007-07-11 07:00:36 UTC
Post by news.tpi.pl
Post by KDK
Mnie swego czasu w UNO zepsu³o siê sprzêgie³ko i licznik ani drgn±³.
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/
Jakie sprzegielko ?
Taka malutka plastikowa przek³adnia. W ASO w Tczewie zdiagnozowali, ¿e to
tydzieñ roboty bo trzeba rozebraæ skrzyniê biegów ¿eby siê dostaæ do ¶rodka,
na szczê¶cie w £odzi zrobiono to w 2 godz. bez takich cudów.