Marea dmuchawa
2007-10-25 19:21:31 UTC
Co¶ mi ociera w dmuchawie szczególnie przy skrêcie w prawo.
Muszê zajrzeæ do silnika, wirnik swoje ju¿ pewno przedmucha³.
Nie mam ksi±zki i nie bardzo wiem z jak± kolejno¶ci± siê zabraæ do dzie³a?
U mnie jest strasznie ciasno po prawej stronie k/schowka.
Kiedy¶ próbowa³em dobraæ siê do alarmu i by³o kiepsko.
Musia³em wyjmowaæ kieszeñ schowka.
Do dmuchawy te¿ trzeba? Czy dostêp jedynie od do³u?
Mo¿e kto¶ rozbiera³ i pamiêta kolejno¶æ czynno¶ci?
Ile ¶rub? Gdzie s±?
Z góry dziêkujê za podpowiedzi.
2007-10-25 21:55:43 UTC
W mary¶ce to banalnie proste
by³y 2 rodzaje mocowania wentylatorów -
1. na 3 wkrêty gwiazdkowe lub kluczyk 5.5 mm
2. na 1 wkrêt gwiazdkowy - wykrêcasz wykrêt i przekrêcasz o ok 30 stopni i
wentytor spada na g³owie

Wentylator osadzony jest w koszu na 3 gumkach, prawdopodobni 1 sie z jednego
sie wysunê³o. kropelka czyni cuda...
OK dziêki, znajdê moment i zanurkujê pod spód.
ici
2007-10-28 15:11:54 UTC
To ocieranie to jakie¶ li¶cie w ¶rodku?
Nie wiem jakim cudem dosta³y siê pod filtrem, ale po oczyszczeniu przesta³o
ocieraæ.
Jak czêsto wymienia siê szczotki w silniku?
Czy do wyjêcia silnika z podstawy trzeba ¶ci±gaæ turbinê?
Do sci±gania turbiny jest jaki¶ specjalny ¶ci±gacz, ba³em siê j± po³amaæ na
si³ê?
2007-10-28 19:55:58 UTC
szczotek sie nie wymienia
aby wyjac silnik potrzebne 2 wkretaki p³askie - jeden sredni drugi b ma³y
zeby wyjac piny z kostki elektrycznej. Wciskasz gumki i wypada
Aby zdjac smig³o potrzebny m³otek wybijak (np zawór ssacy ) i kogos do
pomocy. Koles trzyma smig³o w 2 ³apki a ty stukasz w oske silnika.
2 strzaly i silnik lezy osobno

Pozdro
2007-10-28 20:51:54 UTC
Post by m
[...]