jak spr. czy punto był w nauce jazdy?
Wojtek
2007-08-31 09:12:10 UTC

Pytanie jak w temacie, chodzi mi o jakie¶ charekterystyczne zmiany które
pozostaj± w aucue mimo zdmonntowania dodatkowych peda³ów.

Wojtek
wchpikus
2007-08-31 09:28:34 UTC
Witam!
Post by Wojtek
Pytanie jak w temacie, chodzi mi o jakie¶ charekterystyczne zmiany które
pozostaj± w aucue mimo zdmonntowania dodatkowych peda³ów.
Uszczelki na dachu, przewaznie nie chce sie nikomu zakupywac plastikow do
mocowania uszczelek po zdemontowaniu koguta:)
Jesli jest nowy, a ma gaz, tez warto sie zastanowic dlaczego ktos
montowal...
Sprawdz siedzenia, szczegolnie regulacje.
Czeste zmiany polozenia siedzienie i oparcia.
Sprawdz lusterko wewnetrzne, nie powinno lekko chodzic.
Ogolnie bedziesz widzial, jak wyglada wnetrze, jak mocno wytarta kierownica
(choc nie zawsze) siedzienie i plastiki.
Czasami sprzeglo zle lapie, to nefralgiczna czesc ktora przewaznie dostaje w
d..przy nauce jazdy.
Pozdrawiam
Wojtek
2007-08-31 11:28:12 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Post by Wojtek
[...]
Dziêki
A po dodatkowych peda³ach nie zostaj± jakie¶ ¶lady ?

pozdrawiam
Al
2007-08-31 13:22:17 UTC
Dzięki
A po dodatkowych pedałach nie zostają jakieś ślady ?
U mnie były - wykładzina przy środkowym tunelu została przecięta i
średnio dobrze się układała.

Natomiast na gaz bym uwagi zupełnie nie zwracał, też miałem (w innym
modelu) zakładany jeszcze przed odbiorem z salonu - jak ktoś więcej
jeździ to jest to bardzo sensowna opcja.

Al

Kruchy
2007-08-31 12:17:34 UTC
Nie sugeruj sie tym, ze jesli auto jest kiepsko wyposazone to jest to nauka
jazdy. Ja uczylem sie jezdzic na Punto 1.2 16V z pelna elektryka na
pokladzie i klima. Chociaz moj instruktor to uczicwy byl. Przed sprzedaza
aut zawsze wymienial sprzeglo i robil inne duperele. A auta "spuszczal"
potem po znajomych.
Lukasz