dziwne zachowanie - problem z zapłonem po krótkim postoju.
koval
2008-07-07 06:31:55 UTC
W fiacie Punto ('96) mam taki przypadek - po krótkim postoju (np na
stacji benzynowej) mam problem z zapłonem - zastartuje dopiero po 3-4
razie. Co ciekawe, jak postoi parę dni to "pali" od razu.
Co to może być ?
Pietro
2008-07-07 09:33:05 UTC
Post by koval
W fiacie Punto ('96) mam taki przypadek - po krótkim postoju (np na
stacji benzynowej) mam problem z zap³onem - zastartuje dopiero po 3-4
razie. Co ciekawe, jak postoi parê dni to "pali" od razu.
Co to mo¿e byæ ?
SprawdŒ czujnik po³o¿enia wa³u korbowego, czy nie jest
zabrudzony/przesuniêty/uszkodzony.

pozdrawiam,
Pietro.