Sprzedaż - co i jak?
Buba
2009-04-09 17:29:56 UTC
Postanowiłam jednak sprzedać handlarzowi, swojego strucla, czyli Uno
1.4 ies z 97 roku.
I tu mam pytania:

1/ jak sprzedaję to trzeba by jakąś umowę kupna/sprzedaży
zorganizować. Czy jest gdzieś w sieci?
A może handlarz będzie miał ze sobą?

2/ Podatek. Ile mam czasu na zgłoszenie do US i jak to zrobić?
Jakieś druki? Ile się płaci podatku?

3/Co z wyrejestrowaniem? Ja mam to zrobić w Urzędzie Komunikacji,
czy kupujący?

Sprzedam go na części raczej, bo nie warto w niego inwestować by go
stanu normalnego doprowadzić :-(
Płyny ustrojowe gubi i mam już tego dosyć.

Z góry dziękuję za pomoc.
--
A.
*********
P: Co jest najbardziej denerwującą rzeczą w Usenecie i e-mailach?
mites
2009-04-10 05:26:26 UTC
Post by Buba
[...]
pewnie bedzie mial ze soba ale w sieci znalezc latwo, wystarczy
wklikac w przegladarke fraze "umowa kupna-sprzedazy"
(nie wiedziec czemu handlarze autami uzywaja takiej formy (jakby moglo
byc kupno bez sprzedazy)
Post by Buba
2/ Podatek. Ile mam czasu na zgłoszenie do US i jak to zrobić?
Jakieś druki? Ile się płaci podatku?
sprzedajacy nie placi podatku jesli w umowie jest zapis ze placi go
nabywca (co jest standardowe przy autach)
Post by Buba
3/Co z wyrejestrowaniem? Ja mam to zrobić w Urzędzie Komunikacji,
czy kupujący?
w WK zglaszasz sprzedaz (w 14 dni chyba) i pokazujesz im umowe, na
ktorej oni przybijaja pieczatke
bardzo prosze, R.
Post by Buba
--
A.
*********
MarcinJM
2009-04-10 14:43:17 UTC
[...]
Ktory silnik? (moc).
Moze bybym zainteresowany.
wg. autodaty ostatnie 1.4 uno szly w '95
--
Pozdrawim
MarcinJM
Buba
2009-04-10 15:35:50 UTC
Post by MarcinJM
Post by Buba
[...]
1.4 ieS z 1997 roku.
Post by MarcinJM
Moze bybym zainteresowany.
:-) Pytaj, odpowiem na wszelkie pytania.
Post by MarcinJM
wg. autodaty ostatnie 1.4 uno szly w '95
Eee, to coś nie teges. 1.4 były produkowane dosyć krótko i mój jest
z 97 roku na 100%. Tak ma w papierach więc nie może być inaczej :-)
--
A.
*********
Danny
2009-04-10 19:33:16 UTC
Post by Buba
Post by MarcinJM
wg. autodaty ostatnie 1.4 uno szly w '95
Eee, to coś nie teges. 1.4 były produkowane dosyć krótko i mój jest
z 97 roku na 100%. Tak ma w papierach więc nie może być inaczej :-)
hmm, od 1991 do 1998 - to krótko?
Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"
Buba
2009-04-11 09:02:21 UTC
Post by Danny
Post by Buba
Post by MarcinJM
wg. autodaty ostatnie 1.4 uno szly w '95
Eee, to coś nie teges. 1.4 były produkowane dosyć krótko i mój jest
z 97 roku na 100%. Tak ma w papierach więc nie może być inaczej :-)
hmm, od 1991 do 1998 - to krótko?
Nie będę się spierać :-), gdzieś tam kiedyś słyszałam, że krótko,a
le ile to nie pytałam.
W każdym razie nie ma ich wcale tak dużo.
--
A.
*********
MarcinJM
2009-04-11 13:29:54 UTC
Post by Buba
Sprzedam go na części raczej, bo nie warto w niego inwestować by go
stanu normalnego doprowadzić :-(
Płyny ustrojowe gubi i mam już tego dosyć.
Przede wszystkim ile winszujesz otrzymac za ten wehikol :)
MarcinJM
Buba
2009-04-11 19:00:30 UTC
Post by MarcinJM
Post by Buba
Sprzedam go na części raczej, bo nie warto w niego inwestować by go
stanu normalnego doprowadzić :-(
Płyny ustrojowe gubi i mam już tego dosyć.
Przede wszystkim ile winszujesz otrzymac za ten wehikol :)
Prawdę mówiąc nie wiem jeszcze... nie wiem ile może być wart taki
Uniaczek.
--
A.
*********
Endriu
2009-04-11 19:32:30 UTC
Prawdê mówi±c nie wiem jeszcze... nie wiem ile mo¿e byæ wart taki
Uniaczek.
Góra 4,5 - 5 ty¶ (je¿eli jest w dobrym stanie). Tak na gie³dach stoj±.
Sprzedam go na czê¶ci raczej, bo nie warto w niego inwestowaæ by go stanu
normalnego doprowadziæ :-(
P³yny ustrojowe gubi i mam ju¿ tego dosyæ.
Je¿li jest pognity i w ogólnej "z³ej kondycji" to nie wiem czy ci kto¶ da
1,5 ty¶.
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
Buba
2009-04-12 17:30:40 UTC
Post by Buba
Prawdę mówiąc nie wiem jeszcze... nie wiem ile może być wart taki
Uniaczek.
Góra 4,5 - 5 tyś (jeżeli jest w dobrym stanie). Tak na giełdach stoją.
Post by Buba
Sprzedam go na części raczej, bo nie warto w niego inwestować by go stanu
normalnego doprowadzić :-(
Płyny ustrojowe gubi i mam już tego dosyć.
Jeżli jest pognity i w ogólnej "złej kondycji" to nie wiem czy ci ktoś da
1,5 tyś.
Dzięki.
Gdybym dostała 2 tys. byłabym zadowolona.
--
A.
*********