Punto I z jakim silnikiem?
Sebek
2007-09-14 09:14:26 UTC
Cze¶æ,

chce kupic uzywane punto 95-97 rok benzyna
który silnik polecacie? ma byc ma³o awaryjny i ekonomiczny.
pojazd do codziennego dojazdu do pracy (ok. 8 km dziennie).
i na co zwracac uwage przy kupnie?

pozdrawiam
xymax
2007-09-14 10:21:17 UTC
U¿ytkownik "Sebek" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by Sebek
[...]
Zwróæ uwagê czy ma instalacjê gazow± je¿eli ma to nie kupuj. Pamiêtaj ¿e
nikt nie montuje inst gazowej jak przeje¿d¿a 10kkm rocznie. A skoro auto w
tym wieku to teoretycznie powinno mieæ oko³o 100kkm.

I s³uchaj silnika testuj od momentu zimnego rozruchu do max nagrzania.
Zajrzyj pod maskê p³yn ch³odniczy czy nie ma ¶ladów oleju.

MS
czytacz
2007-09-14 11:18:26 UTC
Zwróć uwagę czy ma instalację gazową jeżeli ma to nie kupuj. Pamiętaj że
nikt nie montuje inst gazowej jak przejeżdża 10kkm rocznie. A skoro auto w
tym wieku to teoretycznie powinno mieć około 100kkm.
dziwna interpretacja.

ja kupiłem 8 letnie auto z przebiegiem 40tys km,
po czym zalozylem LPG
i dzisiaj mam 10 letnie i 105 tys km,
przejezdzam ok 30-40 tys rocznie i mam 10 letnie auto za takim przebiegiem.

jesli było >1 wlascicieli albo wlasciciel nagle zaczął duzo jezdzic,
to trudno tak interpretowac
xymax
2007-09-14 12:03:06 UTC
U¿ytkownik "czytacz" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by czytacz
Post by xymax
[...]
ja kupi³em 8 letnie auto z przebiegiem 40tys km,
po czym zalozylem LPG
i dzisiaj mam 10 letnie i 105 tys km,
przejezdzam ok 30-40 tys rocznie i mam 10 letnie auto za takim
przebiegiem.
jesli by³o >1 wlascicieli albo wlasciciel nagle zacz±³ duzo jezdzic,
to trudno tak interpretowac
Sam podkre¶li³e¶ kupi³e¶ bez instalacji a robisz 40kkm rocznie X 10 lat =
ponad 400kkm (zak³adam od nowo¶ci). Tak ¿e jak kto¶ przeje¿d¿a wiêcej ni¿
10kkm rocznie to zak³ada instalkê, zagwarantuje to zwrot pieniêdzy. Jak by¶
mia³ na paliwko nie robi³ by¶ tyle km. Czyli przy zakupie auta warto zwróciæ
uwagê na czas monta¿u instalacji.

Tak ¿e nie ma tu dziwnego podej¶cia. Kto by zak³ada³ instalacjê bez
oszczêdno¶ci ? Logicznie patrz±c wydaje mi siê ¿e nikt.

MS
Czarek Daniluk
2007-09-14 16:16:31 UTC
Użytkownik "Sebek" napisał w wiadomości
Cześć,
chce kupic uzywane punto 95-97 rok benzyna
który silnik polecacie? ma byc mało awaryjny i ekonomiczny.
[...]
w.g mnie to powinno mieć raczej około 200-300kkm ;P

Tak prawdę mówiąc to do dojazdów na 16km dziennie to należałoby kupić
coś bardzo małego ;)

Z silników 1,2 8V 75KM - wystarczający do codziennej eksploatacji, na
trasie też nei należy do zawalidróg :)

Pozdro !!
Sebek
2007-09-15 12:02:48 UTC
Tak prawdê mówi±c to do dojazdów na 16km dziennie to nale¿a³oby kupiæ co¶
bardzo ma³ego ;)
Z silników 1,2 8V 75KM - wystarczaj±cy do codziennej eksploatacji, na
trasie te¿ nei nale¿y do zawalidróg :)
a jak sie maj± silniki 1.1? czy lepiej kupiæ 1.2?
Lukasz
2007-09-17 07:42:03 UTC
Post by Sebek
[...]
Jezeli nie zalezy Ci na osiagach a bardziej na ekonomice jazdy to bierz 1.1
55KM. Mialem taki i do jazdy miejskiej jest w sam raz. Na trasie nie jest
tragicznie, tez daje rade :-)