Wymaina amortyzatorów - tył
Jim-bim-ber
2009-03-29 17:28:08 UTC
Amorki zanabyłem na alegrze razem z poduchami i osłonami, pojutrze będę
wymieniał :)
Robię to po raz pierwszy i nie bardzo wiem co jeszcze będę potrzebował żeby
sprawę tyłu mieć załatwioną kompleksowo.
Tak jak pisałem do amortyzatorów dostanę nowe poduszki, podkładki, nakrętki
i osłony.
Nie wiem natomiast czy kupić śrubę mocującą amor na dole i co jeszcze warto
przy okazji wymienić.
Innymi słowy chciałbym uniknąć sytuacji gdzie podczas wymiany okaże się że
coś trzeba dokupić (zgroza - jedno auto w domu a do sklepu 13 km)
Jim-bim-ber
Przepraszam :( Uno 92r
Rafal K
2009-03-30 09:13:48 UTC
Post by Jim-bim-ber
Post by Jim-bim-ber
Witam
Amorki zanabyłem na alegrze razem z poduchami i osłonami, pojutrze będę
wymieniał :)
Przepraszam :( Uno 92r
Sprawdź czy na pewno poduchy pasują, u mnie były inne i musiałem jechać po
nowe.

Rak

www.amara.com.pl
Jim-bim-ber
2009-03-30 19:59:43 UTC
Post by Rafal K
Post by Jim-bim-ber
Post by Jim-bim-ber
Witam
[...]
Wymienione :)
Poduchy zostawiłem stare bo od firmy z alledrogo dostałem gołe amorki a nie
jak w aukcji stało, nic to !
Dogadałem się że przy następnej transakcji pokryją za mnie koszty przesyłki
:)
Wymiana zajęła mi 2 godziny - zapieczone śruby i praca na dwa lewarki , ale
opłaciło się.
Nie wiem ile szczeknąłby mechanik za taką robotę? myślę że koło stówy by się
zakręciło więc zysk ewidentny !
Nic już z tyłu nie klamoce cisza wielka i spokój :)
Przy okazji zmieniłem gumowe wieszaki wydechu (bez kanału to gehenna!) i
dokładnie obejrzałem regulator siły hamowania, w sumie wiem jak to działa a
raczej jak działać powinno. Jednak zastanawia mnie jedna rzecz :
Czy sprężynę mogę wymienić na inną (inną w sensie bardzo podobną ale nie
dedykowaną do Uno) obecna jest już trochę przetarta w miejscu gdzie zahacza
o "wajchę" regulatora. I od razu pytanie, dostanę to w sklepie czy raczej
szroty zacząć zwiedzać ?
mateusx6
2009-04-01 13:35:33 UTC
Wymiana zajê³a mi 2 godziny - zapieczone ¶ruby i praca na dwa lewarki ,
ale op³aci³o siê.
Nie wiem ile szczekn±³by mechanik za tak± robotê? my¶lê ¿e ko³o stówy by
siê zakrêci³o wiêc zysk ewidentny !
hmm... u mnie wymieniaja ze free jak od nich kupie amorki... a cena drozsza
od aledrogo moze o 10zl z tym ze mam gwarancje na papierze i sklep, ktory
nie zniknie... wiec jak tak liczac to za wymiene 20zl..
Jim-bim-ber
2009-04-01 18:32:49 UTC
Post by mateusx6
Post by Jim-bim-ber
[...]
Frajda z samodzielnie wykonanej naprawy - bezcenna :)