Jeździłem Grande Punto
<Polsar>
2007-11-08 20:34:41 UTC
..... w wersji 1,2 L - firmowym - dzis rano.

Powiem tak - mu³ okropny. Te 65 KM to jest dok³adnie tyle ¿eby zasilaæ
przedzia³ silnikowy , resztê (czyli od przedniej szyby do koñca auta)
kierowca (wraz z ewentualnymi pasa¿erami) powinni wspomagaæ pchajac lub
ciagn±c (w zale¿no¶ci od kierunku oczekiwañ co do poruszania siê).

Poza designem - który jest naprawdê uroczy - kolejne marne wrazenie to by³o
strasznie twarde fotelisko kierowcy :-)

Jak potem wsiad³em do swej prywatnej Xsarki z welurowymi fotelami - to
od¿y³em. W GP czu³em siê jakbym siedzia³ na krze¶le z oparciem - katastrofa.

Fajne za to jest to ¿e ju¿ w standardzie otrzymuje siê elektrykê szyb,
wspomaganie CITY, klapê tylni± na pilota lub guziczek,
ca³kiem pojemny bagaznik (jak na auto z klasy Opla Corsy oczywiscie).

Kolejnym nieporozumieniem jest niezabudowany przedzia³ silnika - po prostu
wnêki na ko³a po prostu nie ma !
Ko³o oddzielone jest takim fajnie widocznym od strony przedzia³u silikowego
plastikowym os³onkiem - nie do koñca szczelnym - wró¿ê syf i makabriê w
srodku juz po 1000 km w sezonie zimowym.

Generalnie fajnie, ale widaæ oszczêdnosci - jednak sam chyba bym poszuka³
u¿ywanego auta wyzszej klasy ni¿ nowe GP w podobnej wersji jak ta co
widzia³em dzi¶ u kolegi (przypominam - auto firmowe ale nie VAN tylko
normalna 5 dzwiówka).

pzdrw

Pawe³
M.G.
2007-11-09 19:15:06 UTC
..... Jeździłem Grande Punto
Cześć,
fajna opinia.
Może inni użytkownicy Grande Punto także podzielą się wrażeniami ?
Myślę że oprócz mnie jest wiele osób ciekawych nowego punto.
Prosimy o wrażenia z jazdy, użytkowania GP.
Dziekan
2007-11-09 22:52:11 UTC
Post by M.G.
Cześć,
fajna opinia.
Może inni użytkownicy Grande Punto także podzielą się wrażeniami ?
Myślę że oprócz mnie jest wiele osób ciekawych nowego punto.
Witam,

Polecam do poczytania wątki na forum Punto http://www.fiatpunto.com.pl/

Pozdrawiam
Krzysiek
Dzidek
2007-11-11 11:15:36 UTC
Jest post ni¿ej, zatytuowany "Grande Punto" ale o mocniejszej wersji.
Poczytaj sobie.
Polecam równie¿ forum fiata, zmienisz zdanie :)
Post by Dziekan
Cze¶æ,
fajna opinia.
Mo¿e inni u¿ytkownicy Grande Punto tak¿e podziel± siê wra¿eniami ?
My¶lê ¿e oprócz mnie jest wiele osób ciekawych nowego punto.
Witam,
Polecam do poczytania w±tki na forum Punto http://www.fiatpunto.com.pl/
Pozdrawiam
Krzysiek