Dorabianie kluczyka
2007-02-19 08:18:24 UTC
Czy to prawda, ¿e do Fiatów nie da siê dorobiæ kluczyka z immobiliserem
nigdzie poza ASO (za 280 z³)?
Mo¿e kto¶ zna jaki¶ punkt najlepiej na Šl±sku
Jacek
wchpikus
2007-02-19 08:14:19 UTC
Witam!
Przylaczam sie do prosby.
Pozdrawiam
BogdanP
2007-02-19 10:03:49 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Przylaczam sie do prosby.
Pozdrawiam
tamtego terenu nie znam, ale w Rzeszowie na gie³dzie samochodowej s± spece
którzy to robi± w cenach konkurencyjnych do ASO (chyba 180 z³). Skocz na
najbli¿sz± gie³dê.
Day-Day Jones
2007-02-19 10:57:59 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Przylaczam sie do prosby.
Pozdrawiam
ja slyszalem ze zestaw z allegro nie bedzie pasowac...
wchpikus
2007-02-19 11:05:03 UTC
Witam!
Post by Day-Day Jones
ja slyszalem ze zestaw z allegro nie bedzie pasowac...
Naprawno nie bedzie.
Klucze (immo) kodowane sa w body, systemem code2.
Na dzis nie ma chyba firmy potrafiacej ingerowac w code2, nie wiem, ale w
ASO napewno.
Klucz generowany jest we Wloszech z VIN-u i przesylany do Polski.
Sam mam uszkodzony jeden wiec szukam alternatywy
Pozdrawiam
Day-Day Jones
i dlatego code2 jest bezpieczniejszy...
wchpikus
2007-02-19 11:13:13 UTC
Witam!
Post by Day-Day Jones
i dlatego code2 jest bezpieczniejszy...
Tego faktu nie neguje:)
Choc jesli nie dziala, mozna obejsc.
Jesli nic nie wymysle (znajde) tak zrobie...
Pozdrawiam
Day-Day Jones
2007-02-19 12:03:15 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Post by Day-Day Jones
i dlatego code2 jest bezpieczniejszy...
Tego faktu nie neguje:)
Choc jesli nie dziala, mozna obejsc.
Jesli nic nie wymysle (znajde) tak zrobie...
Pozdrawiam
masz na mysli procedure awaryjnego uruchamiania silnika podana w ksizeczce
obslugi fiata?...
wchpikus
2007-02-19 12:09:24 UTC
Witam!
Post by Day-Day Jones
masz na mysli procedure awaryjnego uruchamiania silnika podana w ksizeczce
obslugi fiata?...
Nie, raczej przyklejenie immo na stale pod stacyjka:)
Chyba ze jest sposob na wyciecie immo, ale czytalem ze nie jest tak prosto.
Pozdrawiam
Marcin Kicinski
2007-02-19 18:51:55 UTC
Post by wchpikus
Nie, raczej przyklejenie immo na stale pod stacyjka:)
Chyba ze to wlasnie immo sie zepsulo ;)
Ja tak mialem, jeden z kluczykow przestal byc rozpoznawany przez
centralke. W sumie nie wiem co mu sie stalo, nie moczylem go, nie
nagrzewalem, nie zamrazalem, po prostu sam padl. Na kluczyk z Wloch
czekalem 2 tygodnie, kosztowal (razem z zakodowaniem w samochodzie) 194
PLN (4 lata temu).

Marcin Kicinski
Punto II 3D ELX
eXOr
2007-02-19 15:55:34 UTC
Post by Jacek
Czy to prawda, ¿e do Fiatów nie da siê dorobiæ kluczyka z immobiliserem
nigdzie poza ASO (za 280 z³)?
Mo¿e kto¶ zna jaki¶ punkt najlepiej na Šl±sku
Moze to pomoze: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/scyzorykmk1/scyzoryk.htm
(jesli oczywiscie klucz sie zlamal/wytarl a pastylka immo cala jest).

pzdr,e
http://exor.idealan.pl
lotnik
2007-02-25 20:01:05 UTC
Dorabia³em ostatnio kluczyk do Sieny, stary z³ama³ siê w drzwiach :-(
Poszed³em do do punktu i koszt nowego kluczyka z prze³o¿eniem transpondera
to 80 z³
Je¿eli masz klucz tylko jeden to zrobi± tobie kopie takiego klucza za 150
z³. Jest to klucz kodowany, z transponderem do immobilizera.
A jak nie masz klucza to klops, rozkodowanie centralki kosztuje.
Jarek_Jarecki
2007-03-08 13:39:25 UTC
Dorabiałem ostatnio kluczyk do Sieny, stary złamał się w drzwiach :-(
Poszedłem do do punktu i koszt nowego kluczyka z przełożeniem transpondera
to 80 zł
Jeżeli masz klucz tylko jeden to zrobią tobie kopie takiego klucza za 150
zł. Jest to klucz kodowany, z transponderem do immobilizera.
A jak nie masz klucza to klops, rozkodowanie centralki kosztuje.
Witam!

W sienie nie ma Code 2 lecz stara procedura code 1 wiec z dorobieniem
klucza nie ma problemu
W wiekszosci modeli natomiast jest zastosowana procedura Code 2
(zapobiegajaca dorobienia klucza przez warsztaty i firmy inne niz
ASO). W komplecie z kluczykim Code 2 przychodzi karta code 2. Klucz
jest nacinany we włoszech na podstawie informacji zawartych w VIN.
Procedura ta trwa okolo dwoch tygodni (tyle czasu zajmuje sprowadzenie
kluczyka z włoch).
Masz pytania? Pytaj : ***@o2.pl

www.jata.com.pl