Masa wypełniająca
Maciek
2007-10-18 09:24:12 UTC

Jak się nazywa ta masa uszczelniająco-wypełniająca którą pakuje się
między części blacharskie, czy na krawędzie łączonych blach? Chodzi mi o
tą taką gumę, którą się chyba z czegoś wyciska. Muszę zdjąć błotnik w
Cinquecento i jest on czymś takim przyklejony. Gdzie kupić taki
wypełniacz i czy do jego nakładania potrzebny jest jakiś sprzęt, czy
jest od razu sprzedawany w jakiejś tubie do wyciskania w warunkach domowych?
Maciek
JacekG.
2007-10-18 13:49:00 UTC
Post by Maciek
Witam
[...]
Prawdopodobnie chodzi Ci o pastę głuszącą.

Pozdrawiam.
JacekG.
Maciek
2007-10-19 20:08:14 UTC
Post by JacekG.
Prawdopodobnie chodzi Ci o pastę głuszącą.
Nie wiem - być może. A czy taką pastę da się lakierować, bo z tego co
widzę u mnie te paski gumo-kleju są dodatkowo polakierowane i to w
sposób trwały, tzn. nie da się lakieru zeskrobać paznokciem jak z
normalnej gumy.
Maciek
moje aukcje: http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
Ukaniu
2007-10-19 19:59:40 UTC
[...]
Ja stosuję Terostat MS9100, są pewnie też inne lakierowalne kleje.

Pozdrawiam Łukasz
Maciek
2007-10-19 20:03:02 UTC
Post by Ukaniu
Ja stosuję Terostat MS9100, są pewnie też inne lakierowalne kleje.
A można wiedzieć, gdzie tego szukać i w czym to jest sprzedawane - tzn.
czy wymaga jakiegoś pistoletu, czy jest od razu w tubie, czy czymś takim?
Ukaniu
2007-10-19 20:06:55 UTC
Post by Maciek
A można wiedzieć, gdzie tego szukać i w czym to jest sprzedawane - tzn.
czy wymaga jakiegoś pistoletu, czy jest od razu w tubie, czy czymś takim?
Dostępne w kartuszach do wyciskania pistoletem za ~10zł (tuba tak jak
silikon czy fugi).
Ten klej jest dość drogi dostawców wysyłkowych znajdziesz w Internecie albo
na Allegro.

Pozdrawiam Łukasz
Ukaniu
2007-10-19 20:14:38 UTC
Post by Ukaniu
Ten klej jest dość drogi dostawców wysyłkowych znajdziesz w Internecie
albo na Allegro.
Przykładowo
http://tnij.org/terostat

Pozdrawiam Łukasz
Maciek
2007-10-19 20:59:27 UTC
Post by Ukaniu
Post by Ukaniu
Ten klej jest dość drogi dostawców wysyłkowych znajdziesz w Internecie
albo na Allegro.
Przykładowo
http://tnij.org/terostat
Wielkie dzięki!!! :-)
Ukaniu
2007-10-19 23:47:49 UTC
Post by Maciek
Post by Ukaniu
http://tnij.org/terostat
Wielkie dzięki!!! :-)
Nie ma sprawy, podałem link bo ja pomyliłem w pierwszym poście nazwę i
dlatego było mało linków z googla.
( tzn. nie MS9100 tylko 9100, MS odnosi się do innych typów
nielakierowalnych zwykle)

Pozdrawiam Łukasz