[Sprzedam] Punto II od pasjonata motoryzacji.
krzysiek82
2009-07-27 11:56:41 UTC
Jak w temacie sprzedam punto 2 1.9JTD 80KM (tyle miał fabrycznie, ile
jest teraz nie wiem i nawet nie chce wiedzieć) silnik pracuje poprawnie,
olej oraz wszystkie filtry wymieniane co max 7-10tyś, przejechałem
kropkiem jakieś 60tyś km bez większych problemów. Jest to wersja 3D w
makabrycznym kolorze, rosso scilia czy jakoś tak. Klima całkowicie
sprawna i napełniona, została wymieniona chłodnica klimatyzacji. Auto
jest było w zeszłym tygodniu całkowicie rozebrane i złożone ponownie.
Zapytacie po co? A bo szukałem rdzy, oczywiście znalazłem ją w okolicy
wlewu paliwa, wyglądało to do bani więc wyciąłem. Oddałem budę do
blacharza który w technologii luto-spawania zamontował nową blachę.
Teraz wszystko jest już zakonserwowane, nie jak nowe niestety ale
korodować w tym miejscu nie będzie. Niestety auto ma kilka rysek, ale
cóż 6mc jazdy po polsce a zwłaszcza od stawiania na parkingach w tym
syfiastym kraju zrobiło swoje. Auto nigdy nie było bite, nic nie było
lakierowane poza fabryką. Przebieg ok 160tyś km, chociaż w centralce
jest 550tyś czy nawet więcej zmienia się to dynamicznie, w aso twierdzą,
żeby się tym nie sugerować. Samochód sprzedam osobie która będzie umiała
o niego dbać, czyli żadnej kobiecie i żadnemu młodemu kolesiowi. Cena
jaka mnie interesuje to 11500. Oczywiście zapomniałem wspomnieć o nowych
oponach i sprężynach przednich.

to oczywiście, żart nie sprzedaje, ale chciałem sprawdzić ilu by było
chętnych.
krzysiek82
mateusx6
2009-07-27 12:50:05 UTC
hmm... a tak z ciekawosci, czy ten test na chetnych jest zwiazany z pewnym
ostatnim twoim postem na pewnym forum dla kropkowiczow... ?
krzysiek82
2009-07-27 13:26:35 UTC
Post by mateusx6
hmm... a tak z ciekawosci, czy ten test na chetnych jest zwiazany z pewnym
ostatnim twoim postem na pewnym forum dla kropkowiczow... ?
Masz na myśli AK?

krzysiek82
mateusx6
2009-07-27 13:35:21 UTC
Post by mateusx6
hmm... a tak z ciekawosci, czy ten test na chetnych jest zwiazany z
pewnym ostatnim twoim postem na pewnym forum dla kropkowiczow... ?
Masz na my¶li AK?
hmm.. a zreszta niewazne.. ja to moja kropeczke bede sprzedawal w przyszlym
roku, ciekawe ilu bedzie chetnych. Wersja 1.2 SX 2000r poki co dobijam do
140tys.
krzysiek82
2009-07-27 13:38:13 UTC
Post by mateusx6
hmm.. a zreszta niewazne.. ja to moja kropeczke bede sprzedawal w przyszlym
roku, ciekawe ilu bedzie chetnych. Wersja 1.2 SX 2000r poki co dobijam do
140tys.
Ja gdy zobaczyłem nadkole pomyślałem żeby go sprzedać, ale gdy już
wyciąłem to co było skorodowane i dałem do wspawania nowy element wyszło
tak ładnie, że zostawiam autko a na dodatek chce ostro popracować nad
silnikiem i zawieszeniem. Potem zabiorę się za wnętrze. A jeszcze
później pewnie je sprzedam, bo tak jakoś mam, że z czasem już nie wiem
co z autem robić i jedyne co wtedy mi dobrze wychodzi to wystawienie go
na otomoto.pl
--
krzysiek82