ile pali panda 1,1 gaz
z***@poczta.onet.pl
2007-03-01 21:28:36 UTC
Mam pytanie do grupowiczów, posiadających pande 1,1 z gazem. Jakie
powinno być zużycie gazu w tym samochodzie w miescie, jak i na trasie?
Moja pali mi przeszło 10l gazu/ 100km w mieście, na trasie ok 8,5 l/
100km . To trochę chyba za dużo? Co o tym sądzicie?
Scyzoryk
2007-03-02 12:44:52 UTC
Mam pytanie do grupowiczów, posiadaj±cych pande 1,1 z gazem. Jakie
powinno byæ zu¿ycie gazu w tym samochodzie w miescie, jak i na trasie?
Moja pali mi przesz³o 10l gazu/ 100km w mie¶cie, na trasie ok 8,5 l/
100km . To trochê chyba za du¿o? Co o tym s±dzicie?

raczej troche duzo. Zaczalbym od podpiecia w ASO pod komputer i sprawdzenia
wszystkich czujnikow. Moze masz walnieta sonde lambda albo jakis czujnik
temp. i auto caly czas na "ssaniu" jezdzi. Twoje spalanie nie jest jakies
dramatyczne ale powinno byc o ok litr mniejsze, no chyba ze jezdzisz bardzo
dynamicznie a jazda po miescie to glownie stanie w korkach...
]
--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
Micha³ Janecki
2007-03-03 17:02:39 UTC
U�ytkownik <***@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci news:***@n33g2000cwc.googlegroups.com...
Mam pytanie do grupowiczów, posiadaj±cych pande 1,1 z gazem.
CC 1,1 96r. ;
Miasto (Poznan); 8,5-11 l/100 km
trasa; 90 km/h - 7l/100 km
autostrada; 130- 140 km/h - 10l/100 km

Pozdrawiam
Day-Day Jones
2007-03-05 08:41:30 UTC
[...]

Ja juz od kilku osob slyszlaem ze Panda z gazem tak pali.
Zaczynam wierzyc ze Ten Typ Tak Ma.
klusek
2007-03-16 18:17:28 UTC
Post by z***@poczta.onet.pl
[...]
Niestety, w prawdzie jeszcze panda 1.1 z gazem dopiero 3 miesiace ale
tez zauwazylem że na jazdę po mieście spala okolo 10 l/100 km.

Pozdrawiam
soviakoo
2007-03-19 08:00:01 UTC
Post by z***@poczta.onet.pl
[...]
panda i na trasie potrafi wypic gazu...
zapraszam na www.adventure.go.pl/panda - opsalem moje przezycia z 80 tys
km z pandziochem w latach 2004-2006 :)
--
pozdroofka :)
__
::...wlasnie wrocilem z ryb...::
z***@poczta.onet.pl
dzięki za informacje
k***@tlen.pl
2007-03-21 19:54:47 UTC
Post by z***@poczta.onet.pl
[...]
Mój Seicento 1,1:
w mieście pali ok.8-9,5l/100km
na trasie 6-7 l/100km
Dodam że jeżdżę dynamicznie i często zdarza mi się stać w korkach.
Pzdr.