alarm
Piotr Szczepaniak
2007-07-25 18:29:29 UTC
Nie wiem czy to pytanie na tA rupê ale zaryzykujê, niedawno kupi³em sobie
kolejnego fiacika w którymjest zamontowany alarm firmy silikon i wiem tylko
tyle. Mój problem polega na tym ze nie wiemjak siê go obs³ugujê, drog± prób
i b³êdów udajê mi siê w³ i wy³ dzwiêk syreny przy zamykaniu i otwieraniu
drzwi potem co¶ przez przypadek nacisnê i nie ma dzwiêku ale jest antynapad.
Mo¿e kto¶ wie jak to dzia³a
Pozdrawiam
Day-Day Jones
2007-07-26 06:19:39 UTC
Post by Piotr Szczepaniak
Witam,
[ciach]
a ile masz przyciskow na pilocie?..
Piotr Szczepaniak
2007-07-26 19:22:54 UTC
trzy
1- k³ódka otwarta
2- k³ódka zamkniêta
3- piorunek lub co¶ podobnego
Post by Day-Day Jones
Post by Piotr Szczepaniak
Witam,
[ciach]
Mehow
2007-07-27 11:00:43 UTC
1 - otwieranie i zamykanie z dŒwiêkiem syreny
2 - otwieranie i zamykanie bez dŒwiêku
3 - przcisk programowalny jak nic nie masz to nic sie nie dzieje
--
Pozdrawiam serdecznie
Micha³
Post by Piotr Szczepaniak
trzy
1- k³ódka otwarta
2- k³ódka zamkniêta
3- piorunek lub co¶ podobnego
Piotr Szczepaniak
2007-07-28 06:15:21 UTC
Niestety u mnie dzia³a inaczej próbowa³em szukaæ w niecie ale póki co to niæ
nie znalaz³em a dŒwiêk syrenki jest delikatnie mówi±c uci±¿liwy. Znów
próbowa³em na chybi³ trafi³ co¶ ustawiæ ale nie dzia³a.

Pozdrawiam
Piotrek
Post by Piotr Szczepaniak
trzy
1- k³ódka otwarta
2- k³ódka zamkniêta
3- piorunek lub co¶ podobnego
ici
2007-07-29 21:00:15 UTC
Post by Piotr Szczepaniak
Niestety u mnie dzia³a inaczej próbowa³em szukaæ w niecie ale póki co to niæ
nie znalaz³em a dŒwiêk syrenki jest delikatnie mówi±c uci±¿liwy. Znów
próbowa³em na chybi³ trafi³ co¶ ustawiæ ale nie dzia³a.
Ja te¿ siê tak pieprzy³em ze swoim trupem i reanimowanym prze ze mnie
alarmem.
W koñcu zainwestowa³em 100 z³ i kupi³em nowy alarm, do tego kluczyki
"scyzoryk" z pilotem.
Nowe czujniki: ultradŒwiêków, wstrz±su, mikrofonów nawet nie wymienia³em,
stare dobrze chodz± z now± elektronik±.
Zamontowa³em sobie (sam) i mam teraz pe³en komfort, zmienny kod, dorobione
klucze z immobilajzerem, instrukcjê obs³ugi.
¯aden problem je¶li masz podprowadzone kable z poprzdniego alarmu, one
wszystkie chc± tego samego ( jak kobiety).
Wystarczy jedynie rozpoznaæ który od czego i wpi±æ w now± kostkê, najlepiej
na luty z koszulk± termo-kurczliw±.
Na Allegro masz tego towaru do wyboru i koloru i to za ma³e pieni±dze.
Zwracaj uwagê na pobór pr±du w stanie czuwania, bo mnie cosik wyjada
akumulator na postoju, (po tyg.).
Niekoniecznie to musi byæ alarm, ale mam k³opot.