Napraw Audi A3
Przemeq
2009-03-20 10:21:48 UTC
Ciekawe czy nasi spece też sa tak dobrzy.?

http://www.webpark.ru/comments.php?id=47626

Przemeq
Jim-bim-ber
2009-03-20 14:35:39 UTC
Nasi to i z przystanku autobusowego takie audi wyklepią
jo44
2009-03-25 21:28:00 UTC
Post by Przemeq
Ciekawe czy nasi spece też sa tak dobrzy.?
http://www.webpark.ru/comments.php?id=47626
Nic nadzwyczajnego - miałem kiedyś Uno (żeby było w zgodzie
z grupą :) ) złożone po wypadku z dwu różnych egzemplarzy
połączone tuz za siedzeniem kierowcy. Gdy go sprzedawałem
nowy kupiec zawiózł go do blacharza. Oglądali go długo i dokładnie.
Doszli do wniosku, że oryginał. :)
Wit(old)
2009-04-24 10:19:00 UTC
Post by Przemeq
Ciekawe czy nasi spece też sa tak dobrzy.?
http://www.webpark.ru/comments.php?id=47626
Przemeq
BTW
Z tego co słyszałem zdjęcia widoczne pod w/w linkiem nowy właściciel tego
Audi znalazł pod tapicerką drzwi. hehe
Wit