Seicento i Panda
a***@poczta.pl
2009-07-13 11:07:04 UTC
w ktorym roku zjechalo ostatnie Seicento?
w ktorym roku zjechala pierwsza Panda?
ThinkXtra
Kalafior
2009-07-13 11:45:18 UTC
Panda zjechala w 2003 roku. A Sej 2008.
ThinkXtra
a***@poczta.pl
2009-07-13 11:51:05 UTC
Post by Kalafior
Post by a***@poczta.pl
w ktorym roku zjechalo ostatnie Seicento?
w ktorym roku zjechala pierwsza Panda?
Panda zjechala w 2003 roku. A Sej 2008.
Dzieki bardzo
ThinkXtra
Jakub Spiernowski
2009-07-16 18:13:37 UTC
Post by a***@poczta.pl
w ktorym roku zjechalo ostatnie Seicento?
w ktorym roku zjechala pierwsza Panda?
o właśnie jak to jest, przechodze koło salonu fiata i widzę nowiutkie
seiczenta i punto II FL (nie grande) a podobno obu już nie produkują...

JanuSz
2009-07-22 16:30:06 UTC
Post by a***@poczta.pl
[...]
Produkują 600 zamiast seicento w Polsce i punto 2,5 gdzieś w zakładach
Zastavy w "Jugosławii".
Jakub Spiernowski
2009-07-22 16:48:25 UTC
Post by JanuSz
Produkują 600 zamiast seicento w Polsce i punto 2,5 gdzieś w zakładach
Zastavy w "Jugosławii".
tak, o punto doczytałem (BTW czy warto? )
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9363489
nowy, klimatyzacja, metalic

ale o seiczento 600 nic nie słyszałem...

JanuSz
To JEST seicento pod inną nazwą...
Jakub Spiernowski
2009-07-23 05:30:48 UTC