F.Brava 1.6 i likwidacja kontrolki od AirBagu :/
Webek
2007-09-06 13:27:44 UTC
Witam. Mam fiata Brava 1.6 i ostanio ca³y czas (lekko) ¶wieci siê kontrolka
przy liczniku od poduszki powietrznej w kierownicy...

Moje pytanie: Jak zlikwidowac te drobna wade z ta kontrolka? Prosze o
szczegolowe informacje.

Pozdrawiam.
2007-09-06 19:01:28 UTC
Šwiec±ca kontrolka - trzeba zrobiæ test AirBagu egzaminerem - w ASO ok 150

je¶li kontrolka Sie ¿arzy to jest gorzej - wtedy to uwalona centrala lub
wskaŒniki - do dalszej weryfikacji.

A z jakiego miasta klikamy ?
Pozdrawiam.
Webek
2007-09-09 21:18:57 UTC
Jestem z Turku. Kontrolka sie lekko swieci... Moze gdy jechalem po nierownej
drodze, samochod za bardzo "podskoczyl" i czujnik zadzialal :| Najgorzej
bedzie jak mi ktoregos dnia calkowicie wywali poduszke...
Post by m
Witam
Šwiec±ca kontrolka - trzeba zrobiæ test AirBagu egzaminerem - w ASO ok
150 z³
Pozdrawiam.
Danny
2007-09-10 06:22:55 UTC
Post by Webek
Jestem z Turku. Kontrolka sie lekko swieci... Moze gdy jechalem po nierownej
drodze, samochod za bardzo "podskoczyl" i czujnik zadzialal :| Najgorzej
bedzie jak mi ktoregos dnia calkowicie wywali poduszke...
nie wywali - bo jeśli pali się kontrolka poduszki czy ABSu to znaczy że te
urządzenia nie działają.
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma