Alternetor w Palio
Radek
2007-08-09 21:20:40 UTC
Zauwa¿y³em dzisiaj podczas wymiany gum na stabilizatorze, ¿e mam
pêkniêt± obudowê od alternatora.
Tajemnic± nie jest ¿e konstrukcja fiata palio/sieny powoduje i¿
uszkodzeniu ulega alternator. W³a¶nie wróci³em z k³odzka, by³em po nowy
altek. I teraz moje pytanko - ile jeszcze ta obudowa mo¿e wytrzymaæ ?
Pêkniêcie jest spore altek ¶wiszczy dziwnie. W sobotê w nocy startujê w
trasê nad morze, nie chcia³ bym mieæ przykrej niespodzianki.
Auto pracuje dobrze i jeŒdzi dzisiaj zrobi³em nim 300 km nawet + 120 po nowy
alternator

Wymienia³ kto¶ altek w siena/palio 1.4 ? Od spodu widzê ze jest dostêp ale
trzeba by zdj±æ pó³o¶. Od góry z kolei demonta¿ reduktora od gazu i obudowy
filtra. Jak lepiej ?
Tomek
2007-08-09 21:26:04 UTC
uszkodzeniu ulega alternator. Właśnie wróciłem z kłodzka, byłem po nowy
altek. I teraz moje pytanko - ile jeszcze ta obudowa może wytrzymać ?
mozesz przejechac na tym peknietym altku i 20tys km a moze sie
rozkraczyc za rogiem. Jesli planujesz wycieczke nad morze - zdecydowanie
wymien dziada przed wyjazdem. Nie ma co ryzykowac. Co do samej wymiany -
nie wiem jak w 1.4, ale w moim 1.6 lepiej wyciagalo sie gora (demontaz
pompy wspomagania, czesci kolektora dolotowego, kola, nadkola).
Glowkowania troche jest, ale robota w sumie dosc prosta, tylko ze dluga.

powodzenia!
Tomek
Radek
2007-08-09 21:40:34 UTC
Post by Radek
[...]
Chyba jednak wezmê t± opcjê z pó³o¶k± :)

Robi³ kro¶ altka w 1.4 ?
Scyzoryk
2007-08-15 09:24:31 UTC
Post by Radek
[...]
zdecydowanie zmien przed wyjazdem. U mnie od "gwizdania" pojezdzil tydzien i
zapalila sie kontrolka. Ja robilem wymiane w warsztacie i wyjmowali polos,
czyli od do³u.
--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6 P.M.S edition