Stilo - wymiana półosi
Daniel
2009-04-08 19:56:21 UTC
Muszê wymieniæ krzy¿ak, który znajduje siê na koñcu pó³osi. W serwisie nie
ma mo¿liwo¶ci zamówienia go oddzielnie, tylko z ca³± pó³osi± za 978 z³ od
sztuki - choæ ponoæ jak najbardziej jest mo¿liwo¶æ jego wymiany tylko fiat
tego nie przewidzia³. Znalaz³em na allegro zamiennik ale powsta³ problem:
ile jest zêbów na wieloklinie bo wystêpuj± dwa rodzaje 24/25 lub 25/26. Jak
siê dowiedzieæ bez wyci±gania tego krzy¿aka ile tam jest zêbów? Pozdrawiam
Daniel.
Jim-bim-ber
2009-04-08 20:20:25 UTC
Muszę wymienić krzyżak, który znajduje się na końcu półosi. W serwisie nie
ma możliwości zamówienia go oddzielnie, tylko z całą półosią za 978 zł od
sztuki - choć ponoć jak najbardziej jest możliwość jego wymiany tylko fiat
ile jest zębów na wieloklinie bo występują dwa rodzaje 24/25 lub 25/26.
Jak się dowiedzieć bez wyciągania tego krzyżaka ile tam jest zębów?
Pozdrawiam Daniel.
Ja na twoim miejscu rozkręcałbym i liczył :(
Masz 50/50 a licho nie śpi :)
Daniel
2009-04-08 20:24:28 UTC
Post by Daniel
[...]
Ja na twoim miejscu rozkrêca³bym i liczy³ :(
Masz 50/50 a licho nie ¶pi :)
Mam nadziejê, ¿e zna kto¶ sposób np. po VIN czy jaki¶ inny prostrzy od
liczenia :)
Daniel
Oczywi¶cie mia³o byæ "prostszy" - przepraszam za tak g³upi b³±d
MarcinJM
2009-04-10 14:37:51 UTC
Post by Jim-bim-ber
Muszę wymienić krzyżak, który znajduje się na końcu półosi. W serwisie
nie ma możliwości zamówienia go oddzielnie, tylko z całą półosią za 978
zł od sztuki - choć ponoć jak najbardziej jest możliwość jego wymiany
tylko fiat tego nie przewidział. Znalazłem na allegro zamiennik ale
powstał problem: ile jest zębów na wieloklinie bo występują dwa rodzaje
24/25 lub 25/26. Jak się dowiedzieć bez wyciągania tego krzyżaka ile tam
jest zębów? Pozdrawiam Daniel.
Ja na twoim miejscu rozkręcałbym i liczył :(
Masz 50/50 a licho nie śpi :)
Mam nadzieję, że zna ktoś sposób np. po VIN czy jakiś inny prostrzy od
liczenia :)
Nie ludz sie, w wielu fabrykach wklada sie to co jest pod reka, bez
rozrozniania vin.
Rozkrec i policz.

Pozdrawiam
MarcinJM
Jim-bim-ber
2009-04-10 19:09:59 UTC
Post by MarcinJM
Post by Jim-bim-ber
[...]
Pisałem wcześniej ale napisze jeszcze raz LICZ. Bo obudzisz się z ręką w
nocniku.
JBB
Daniel
2009-04-13 18:26:56 UTC
Post by MarcinJM
Post by Daniel
Post by Daniel
[...]
Pisa³em wcze¶niej ale napisze jeszcze raz LICZ. Bo obudzisz siê z rêk± w
nocniku.
JBB
Tak czy inaczej dobrze, ¿e nie zamówi³em wcze¶niej bo w innym serwisie
stwierdzili, ¿e to nie pó³osie tylko ³o¿yska w skrzyni. Nic tylko ufaæ
serwisom... Pozdrawiam i dziêkujê wszystkim za dobre rady :-)