[cc700] wahacze tuleje, silentbloki [info]
GMi
2007-09-01 17:51:52 UTC
Ma³e info dla maj±cych podobny problem:
Od d³ugiego czasu w moim CC700 strasznie t³uk³o siê co¶ z ty³u, wszelkie
zród³a (ta grupa,mechanik,znajomi) twierdzi³y ze mam tuleje w wahaczach do
wymiany, mimo wszystko postanowi³em wymieniæ AMORTYZATORY, zamontowa³em
delphi gaz za 65z³ sztuka

Efekt: ca³kowite 100% zlikwidowanie stuku , by³em bardzo mocno zdziwiony bo
samochodzik jezdzi po wybojach jak nowy :)

Pozdrawiam GMi
CC700 55tys 93'
Piotr Z
2007-09-02 10:57:55 UTC
Post by GMi
Efekt: ca³kowite 100% zlikwidowanie stuku , by³em bardzo mocno zdziwiony bo
samochodzik jezdzi po wybojach jak nowy :)
Spoko dzieki za info. Ja mam 115 kkm w SC 1.1 i tylne amortyzatory w
lipcowym przegladzie wykazaly 80 % sprawnosci. A s± oryginalne - fabryczne.
Natomiast tuleje wymienialem raz. Przy 60 kkm. Ale jak w sc/cc cos z ty³u
stuka to w 90% przypadków sa to tuleje wiec sie nie dziw opiniom które
uslyszales.

pozdrawiam
Piotr Z
2007-09-02 21:31:38 UTC
Wspó³czuje CC700 przez 14 lat i 55 tys

tuleje w tym wieku Pana nie omin±, pewnie nied³ugo sie sypn± jak amory
zaczn± pracowaæ

pozdro
Witam
CC700 55tys 93'
GMi
2007-09-03 12:56:27 UTC
Post by m
Wspó³czuje CC700 przez 14 lat i 55 tys
dziêkujê ale nie potrzebnie :) ja robiê 4tys rocznie - bo tak± mam
potrzebê - bezsensem by³o by kupowaæ cos innego, koszty eksploatacji tego
pojazdu to grosze, samochodzik s³uzy dla 2 osób raz w tygodniu do wyjazdu na
dzia³kê i do marketu - w tym sprawdza siê bardzo dobrze
Post by m
tuleje w tym wieku Pana nie omin±, pewnie nied³ugo sie sypn± jak amory
zaczn± pracowaæ
mam nadziejê ze jeszcze 20tys wytrzymaj±, jak blacha zacznie siê sypac to
wtedy go zez³omujê :)

pozdrawiam
GMi