Uno i gaz - pytanko
Szczepan Majdañski
2008-02-24 19:19:55 UTC
mam pytanko do uzytkownikow uno 1.4 z gazem
mam w kole butle toroidalna 34l - wchodzi do niej chyba ok 28 litrow

jaki macie asieg na pelnej butli i przy jakich predkosciach
ja w trasie ok 100km/h chociaz czasami depne mu i 130km/h

przy jakich predkosciach [80kmh?] i obrotach jest ekonomicznie jezdzic ?
Fishman
2008-02-24 22:04:10 UTC
Post by Szczepan Majdañski
mam pytanko do uzytkownikow uno 1.4 z gazem
To pytaj tam, gdzie są jego użytkownicy i pojawia się więcej niż jeden
post na tydzień: http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=uno
--
Lt. Edward Fishman
Space Shuttle Door Gunner
62'nd Chairborne Division
Radut
2008-02-27 09:19:50 UTC
Post by Szczepan Majdañski
[...]
Cześć!

Mam identyczną konfigurację, przejeżdżam ok. 100 km za 20zł (przy cenie gazu
około 2,17), nie wiem ile na pełnym baku bo nie tankuję do pełna :) Myślę że
na długiej trasie najlepiej jeździć 90 km/h, powyżej już robią się wysokie
obroty i trochę wyje, zwłaszcza jak nie masz czym zagłuszyć ;))

Pozdro!!