fiat punto III rocznik 2004
Adam
2007-09-07 17:40:47 UTC
Witam wszystkich serdecznie.
Zamierzam kupiæ fiata punto z 2004 roku z silnikiem 1,2 8V 60KM.
CZy kto¶ zna mo¿e strony na , których mo¿na znale¶æ wady i zalety tego
modelu.
mo¿e kto¶ ma taki model i podzieli siê doswiadczeniami z jazdy i
eksploatacj± z tym modelem
Z góry dziêkujê.
eXOr
2007-09-07 18:17:19 UTC
Post by Adam
[...]
http://autokacik.pl

(nie ma czegos takiego fiat punto III - pewnie chodzi ci o punto II FL)

pzdr,e
http://liveboxtp.ath.cx
Roman Sąsiada
2007-09-08 12:29:37 UTC
Post by Adam
Witam wszystkich serdecznie.
Zamierzam kupić fiata punto z 2004 roku z silnikiem 1,2 8V 60KM.
CZy ktoś zna może strony na , których można znaleść wady i zalety tego
modelu.
Polecany już kącik Fiata na autokacik.pl
Dodatkowo jeszcze http://www.fiatpunto.org.pl
Post by Adam
może ktoś ma taki model i podzieli się doswiadczeniami z jazdy i
eksploatacją z tym modelem
Z góry dziękuję.
Ja się podzielę, mam nadzieję że grupa mnie nie zje.
Fiat Punto II FL + LPG II gen., kupiony w lipcu 2004, do dzisiaj
wykręcone 82 kkm - jak na razie zero większych problemów, tych
mniejszych tez nie za wiele - drobnica, żeby wszyscy mieli takie
problemy jak ja...
Link do pełnego podzielenia się w stopce.
--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl