cc700 problem z silnikiem
Kosa@neostrada.pl
2008-12-21 19:12:03 UTC
Witam wszystkich
Mo¿e ktos spotka³ sie z takim zawiskiem w CC700.
Pod pokryw± zaworów wydziela sie taka maŒ podobna do smaru czy to moze miec
zwi±zek z uszczelk± pod g³owic±?
Tê maŒ zauwa¿y³em tez pod korkiem wlewu oleju.
Czy w takim wypadkunaleza³o by czym¶ p³ukaæ silnik? Czym?
Je¶li pad³a uszczelka to konieczna wymiana p³ynu ch³odz±cego oleju w
silniku, filtra oleju uszczelek pod gaŒnik Aisan, czy cos pomin±³em?
Obawiam sie ze to co¶ gorszego?

Moze jaks rada?
pozdrawiam
Kosa
2008-12-22 19:07:50 UTC
Post by ***@neostrada.pl
Witam wszystkich
Może ktos spotkał sie z takim zawiskiem w CC700.
Pod pokryw± zaworów wydziela sie taka maĽ podobna do smaru czy to moze
miec zwi±zek z uszczelk± pod głowic±?
tzw. masło :)
Post by ***@neostrada.pl
Tę maĽ zauważyłem tez pod korkiem wlewu oleju.
Czy w takim wypadkunalezało by czym¶ płukać silnik? Czym?
Je¶li padła uszczelka to konieczna wymiana płynu chłodz±cego oleju w
silniku, filtra oleju uszczelek pod gaĽnik Aisan, czy cos pomin±łem?
Obawiam sie ze to co¶ gorszego?
Moze jaks rada?
jeżeli nie ubywa płynu to się nie przejmuj, też to miałem, podobno to norma,
maź pojawia się zimą

skrzynia korbowa odpowietrzona jest wężykiem do dolotu powietrza (odma)

sprawdź drożność a najlepiej poprowadź osobnym wężem to odpowietrzenie na
zewnątrz a nie do dolotu, reszte gumy idącej do dolotu zatkaj korkiem (przed
przeglądem trzeba to przywracać do stanu fabrycznego)

widać ten wężyk (odmę) tutaj:
http://nmp1.w.interia.pl/druga/cc.HTM
(to połączenie od korka oleju do dolotu)

M<