Xenony w Seicento
Tomek...
2007-11-05 08:14:51 UTC

Ostatnio czesto jezdze na trasie Warszawa - Krosno.
Zawsze jade po zmroku i tak sobie pomyslalem czy nie warto zainwestowac z
swiatla xenonowe.
Na allegro jest cala masa zestawow xenonowych (500-700 zl).

Chodzi mi o poprawienie mojego bezpieczenstwa.

Co uwazacie o takiej inwestycji ?

Jak takie xenony spisza sie z reflektorami w Seicento ?

Tomek...
xymax
2007-11-05 09:19:26 UTC
U¿ytkownik "Tomek..." napisa³ w wiadomo¶ci
Post by Tomek...
Witam
[...]
Zrób to a nie jeden bêdzie Ciê chcia³ zamordowaæ. Musisz mieæ odpowiedni
reflektor, te które s± nie nadaj± siê do xenonów.

MS
Jacek
2007-11-05 09:56:49 UTC
U¿ytkownik "xymax" <***@op.pl> napisa³

Musisz mieæ odpowiedni
Post by xymax
reflektor, te które s± nie nadaj± siê do xenonów.
Mo¿esz to jako¶ uzasadniæ?
Jacek
Tomek...
2007-11-05 14:48:54 UTC
Post by xymax
Zrób to a nie jeden bêdzie Ciê chcia³ zamordowaæ. Musisz mieæ odpowiedni
reflektor, te które s± nie nadaj± siê do xenonów.
No wlasnie... czym sie wyroznia taki reflektor do ktorego mozna zalozyc
xenony od takiego do ktorego nie mozna ich montowac ?
Po rozmowie z sprzedawca takich swiatel dowiedzialem sie ze moge je
zalozyc... no ale to byl sprzedawca i chcial zarobic :-)

Tomek...
ukasz
2007-11-10 10:37:54 UTC
Post by Tomek...
[...]
1.gladkie szklo reflektora
2.spryskiwacze

SC nie spelnia zadnego z tych warunkow...

pozdrawiam. uk
Tomek...
2007-11-12 08:19:59 UTC
Post by ukasz
1.gladkie szklo reflektora
Chodzi oczywiscie o wewnetrzna strone szkla reflektora ?
Post by ukasz
2.spryskiwacze
To da sie zrobic :-)

Tomek...
huri_khan
2007-11-05 09:57:11 UTC
Post by Tomek...
Chodzi mi o poprawienie mojego bezpieczenstwa.
Oślepisz kogoś z naprzeciwka i tyle będzie bezpieczeństwa
Post by Tomek...
Co uwazacie o takiej inwestycji ?
A masz w SC spryskiwacze reflektorów, które są wymagane przy ksenonach ?
Proponuję najpierw spróbować zmiany żarówek np. na Philips Blue Vision.
--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
[Astra G '1,6 16V] [SY]
Jacek
2007-11-05 10:18:43 UTC
A masz w SC spryskiwacze reflektorów, które s± wymagane przy ksenonach ?
Wymagane s± ale przy reflektorach soczewkowych a nie odb³y¶nikowych.
Jak nie wiesz dok³adnie to nie pisz, bo jeszcze pos³em zostaniesz.
Jacek
huri_khan
2007-11-06 15:52:28 UTC
Wymagane są ale przy reflektorach soczewkowych a nie odbłyśnikowych.
Jak nie wiesz dokładnie to nie pisz, bo jeszcze posłem zostaniesz.
A czy gdzieś napisał że chce soczewki lub odbłyśniki ?

Proponuję przeczytać
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/nielegalne-ksenony,521573
--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
[Astra G '1,6 16V] [SY]
Tomek...
2007-11-05 14:46:23 UTC
A masz w SC spryskiwacze reflektorów, które s± wymagane przy ksenonach ?
Proponujê najpierw spróbowaæ zmiany ¿arówek np. na Philips Blue Vision.
Juz mam takie zarowki. Wykosztowalem sie na nie okolo 100-120 zl (nie
pamietam dokladnie bo kupowalem je rok temu).

Zaraz po zmianie widzialem duza poprawe w stosunku do tradycyjnych zarowek.
Dzis jednak albo te zarowki slabiej juz swieca (moga slabiej swiecic po roku
? ) albo ja sie przyzwyczailem i chce jeszcze lepsze swiatlo :-)

Tomek...
Tomek...
2007-11-05 14:50:02 UTC
A masz w SC spryskiwacze reflektorów, które s± wymagane przy ksenonach ?
Wymagane czy nie, mozna zamontowac :-)

Tomek...
Marek
2007-11-05 17:54:54 UTC
Post by Tomek...
Witam
[...]
Miłem Seicento przez prawie 9 lat i faktycznie z biegiem
czasu zauważyłem że te światła jakby świecą coraz słabiej.
Sam zastanawiałem się nad możliwością zamontowania
świateł xsenonowych.Na całe szczęście ktoś doradził
mi zanim zacznę kombinowanie ze światłami zrobienie
prostej i bardzo prozaicznej rzeczy a mianowicie
wyczyszczenie reflektorów. Z biegiem czasu
po prostu na odblaskach osadza się kurz i pył
to potrafi skutenie obniżyć intensywność świateł.
Ja zatem wykręciłem reflektory potem wodą ze
zwykłym szamponem przepłukałem.kilka razy jeszcze
zwykła wodą i wysuszyłem. Pomogło światła świeciły
o wiele jaśniej. Trzeba brac jeszcze jedną rzecz
pod uwagę w niekórych reflektorach z czasem
odblaski mogą także korodować albo po prostu
"matowieć". Może wtedy lepiej zainwestować
w nowe reflektory ?
Marek
Tomek...
2007-11-06 09:11:02 UTC
Pomog³o ¶wiat³a ¶wieci³y
o wiele ja¶niej. Trzeba brac jeszcze jedn± rzecz
pod uwagê w niekórych reflektorach z czasem
odblaski mog± tak¿e korodowaæ albo po prostu
"matowieæ". Mo¿e wtedy lepiej zainwestowaæ
w nowe reflektory ?
Marek
Sluszna uwaga, obejrze jak wygladaja moje refklektory w srodku.

Tomek...
Maciek
2007-11-10 10:43:39 UTC
Post by Tomek...
Sluszna uwaga, obejrze jak wygladaja moje refklektory w srodku.
Sprawdź, sprawdź. Wczoraj stoję w korku za jakimś golfem i tak patrzę na
jego tylne, ledwo się świecące lampy. Patrzę i patrzę a tam ... akwarium
:-) W jednej lampie tak ze 3 cm wody stoi i się przelewa, a w wodzie aż
gęsto od glonów :-)
Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=70231
xymax
2007-11-15 06:53:08 UTC
U¿ytkownik "Maciek" napisa³ w wiadomo¶ci ne
Post by Tomek...
Sluszna uwaga, obejrze jak wygladaja moje refklektory w srodku.
SprawdŒ, sprawdŒ. Wczoraj stojê w korku za jakim¶ golfem i tak patrzê na
jego tylne, ledwo siê ¶wiec±ce lampy. Patrzê i patrzê a tam ... akwarium
:-) W jednej lampie tak ze 3 cm wody stoi i siê przelewa, a w wodzie a¿
gêsto od glonów :-)
Teraz powiem krótko spier... z takimi przeróbkami.

Dlaczego ? Dzisiaj idiota jad±cy za mn± wstawi³ sobie do espero ultra hiper
co¶ co mia³o mu poprawiæ widoczno¶æ.
Co w konsekwencji skutkowa³o tym ¿e ja w kabinie mia³em ¶wiat³o¶æ.
Pocz±tkowo my¶la³em ¿e na d³ugich jedzie. W³±czy³em przeciwmgielne ¿eby go
sprowadziæ na ziemiê. Efekt w³±czy³ ¶wiat³a d³ugie i w kabinie mog³em szukaæ
szpilek. No my¶la³em ¿e go wysadzê.

NIE CZAROWAÆ TAK ¯EBY SOBIE POPRAWIÆ A INNYM POPSUÆ. KA¯DY CHCE DOJECHAÆ DO
CELU CA£Y.

--
MS