Punto II - wymiana filtra kabinowego-pytanie o drobiazg.
Nitaka
2007-03-26 19:57:30 UTC
Witam.
Mam Punto II z klim±, chcia³bym jutro wymieniæ filtr kabinowy i
zdezynfekowaæ nawiewy przed wiosn±.
Czy mogliby¶cie mi podpowiedzieæ, czy fragment tapicerki zza schowka jest
zamocowany na jakich¶ ¶rubach czy te¿ na "wcisk"na jakim¶ ko³ku ?Nie
chcia³bym nic po³amaæ.
Pozdrawiam.Nitaka
wchpikus
2007-03-27 05:18:13 UTC
Witam!
Pod schowkiem,a dokladnie pod okladzinka pod schowkiem.
Nie pamietam jak jest mocowana, u mnie na wkrety.
Pod nia masz po prawej wentylator a po lewej filtr.
Wiecej na
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zrobtosam_filtrPP.htm
Pozdrawiam
WCHPikus