SC - rozbite lusterko..
Jerry
2007-11-11 18:40:44 UTC
no i sta³o sie.. ¿ona zaliczy³a bliskie spotkanie II-go stopnia - styknela
sie lusterkiem z jakim wozem jad±cym z przeciwka.

Efekt: rozbite luterko i zdarta czarna "guma" wykanczaj±ca lusterko
(lusterko malowane).

i tu pytania:

1. szk³a do wklejenia ze sklepu s± OK ? maj± u nas "wk³ad" po 5.50.
2. kto¶ zmienia³ lesterko (wklaja³?), trzeba sie jako¶ specjalnie
przygotowaæ/przy³o¿yæ? W planie mam ta¶me dwustronn± BOLL czy jako¶ tak
3. Ta gumowa nak³±dka na koniec jest jako¶ dostêpna czy tylko na szrotach?
da sie to normalnie zdemontowaæ (na szrocie) a potem za³o¿yæ ?

Jerry
Milo
2007-11-11 21:39:52 UTC
swojego czasu przeabia³em lusterko w sc na podgrzewane, wiêc:
-szk³o jest "wtrzaskiwane" do obodowy i nie ma powodu u¿ywaæ jekiegokolwiek
kleju
- plastikow± obudowê lusterka trzeba podgrzaæ - obudowa parzy i wtedy mo¿na
"wtrzasn±æ" szk³o
- ja, poniewa¿ mia³em ju¿ wymontowane lusterko, podgrzewa³em w piekarniku do
ok. 100 stopni - i w drzwiczkach piekarnika w rêkawicach wtrzaskiwa³em
- trzeba to robiæ z wyczuciem, drugie lusterko wk³ada³em dwa razy - za
pierwszym mi pêk³o - z tego samego powowdy wyjêcie ca³ego szk³a z
lusterka jest praktycznie niemo¿liwe, ja monytj±c wk³ad grzejny musia³em
pobiæ stare.

pozdr.
PS w Warszawie na Bródnie jest zak³ad które takie rzeczy robi od "rêki" i
tanio
http://www.lusterka.prv.pl/
Jerry
Milo
2007-11-11 21:43:43 UTC
sorki, ale chyba moje rady na nic - chyba masz inne lusterko:-)

pozdr.
jerry
2007-11-12 10:52:02 UTC
Post by Milo
sorki, ale chyba moje rady na nic - chyba masz inne lusterko:-)
czemu? jak przymierza³em szk³o zakupione to mi faktycznie nie wchodzi³o...
niestety mi z reki wypad³o ....

do "m" dzieki za numer katalogowy "korka" :D

Jerry
Jerry
2007-11-13 17:47:33 UTC
Post by jerry
Post by Milo
sorki, ale chyba moje rady na nic - chyba masz inne lusterko:-)
czemu? jak przymierza³em szk³o zakupione to mi faktycznie nie wchodzi³o...
niestety mi z reki wypad³o ....
niestety mia³e¶ racje - fakbryczne szkie³ko by³o mniejsze... przy
podgrzewaniu lusterko plastik zacz±³ pêkaæ - mo¿e przez opalarke... ale
szybka te¿ by³a wklejana.....

zostaje mi kupiæ 2 czarne zeby gupio nue wygl±da³o i ewentualnie polowac na
allegro na w³asciwy kolor póŒniej

Jerry
Milo
2007-11-13 19:10:46 UTC
[ciach]
Post by Jerry
[...]
a do czego ( w Twoim modelu,) przykleja siê to lusterko? bo u mnie by³a
ca³kowita pustka za lusterkiem
pozdr.
Jerry
2007-11-13 20:23:33 UTC
Post by Milo
[ciach]
Post by Jerry
[...]
U mnie w 3/4 by³o wype³nione. niestety zdjêcia nie zrobi³em ;/ tylko kawa³ek
na koñcu by³ pusty
a fabryczne szkie³ko by³o przymocowane na ta¶mie dwustronnej...

Jerry

2007-11-11 21:50:54 UTC
to na koncu lusterka to sie nazywa korek
nr katalogowy
71715590 Prawa strona
71715591 Lewa strona

ok 3 z³ sztuka

jerry
2007-11-12 10:55:38 UTC
Post by m
to na koncu lusterka to sie nazywa korek
nr katalogowy
71715590 Prawa strona
71715591 Lewa strona
ok 3 z³ sztuka
Wielkie dziêki - zadzwoni³em do sklepu i jak powiedzia³em "korek" to "ga³y
wystawili" ale po numerku sie uda³o - 2,50 :D

Jerry
2007-11-12 17:05:05 UTC
W Eperze jak wó³ - korek i tak mamy przyjete w magazynie

a te nazwy wymysla jakis baran z fiata,
bo np nie ma konsoli srodkowej tylko mebelek
a ³acznik stabilizatora - raz ³acznik innym razem korbowodzik

hjhheheheh
Jerry
Milo
2007-11-13 19:14:33 UTC
Post by m
W Eperze jak wó³ - korek i tak mamy przyjete w magazynie
a te nazwy wymysla jakis baran z fiata,
bo np nie ma konsoli srodkowej tylko mebelek
a ³acznik stabilizatora - raz ³acznik innym razem korbowodzik
w citroenach chyba jest podobnie:-) w citroenie c-15 jeden z elenentów
³±cz±cych wajhe biegów do skrzyni nazywa siê "sier¿ant" - tak by³o w
diagnozie z ASO.
z kolei w civicach (honda) tuleja metalowao-gumowa tylnego wahacza to ...
"cukierek":-)

pozdr.