cc 900 stukanie zaworów
Qba
2008-02-26 17:07:34 UTC
20k przebiegu temu wymienia³em popychacze hydrauliczne
po czym teraz znów s³ysze stukanie pod pokryw± zaworów, wymiana oleju
nie pomog³a. Ostatnio zdj±³em poktywe zaw. ale nic szczególnego nie
zobaczy³em,
zadna dzwignia nie mialala fizycznie luzu - wiem ze nie dokonuje sie
regulacji tych zaworów,
ale desperacko zrobilem to. tzn. wyregulowalem je na nowo o 1 i 1/4 obrotu.
Niestety nic to nie pomog³o jak stuka³o tak stuka.. i mam wrazenie ze to
raczej 1 popychacz
Czy to mo¿liwe ze po tak ma³ym przebiegu szlag trafil te kasatory? :(
Po dobryn rozgrzaniu silnika
stukanie ucisza sie ale nie do konca..
Czy ma ktos jakis pomys³ co zrobiæ, co sprawdziæ?
Pozdrawiam
QBa
Tomek
2008-02-26 18:51:58 UTC
20k przebiegu temu wymieniałem popychacze hydrauliczne
po czym teraz znów słysze stukanie pod pokrywą zaworów, wymiana oleju
nie pomogła. Ostatnio zdjąłem poktywe zaw. ale nic szczególnego nie
zobaczyłem,
Witam, obstawiam ze popychacze to jakie nedzne i tanie zamienniki. Znajomy
miał podobny problem zmienil na fiatowski i po problemie.
xymax
2008-02-27 12:04:41 UTC
U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by Tomek
Witam, obstawiam ze popychacze to jakie nedzne i tanie zamienniki.
Sugerujesz ¿e popychacze siê skrzywi³y ?

Moim zdaniem trafi³ siê Tobie niesprawny hydroregulator, ewentualnie masz
co¶ w oleju co go zapycha.

MS
Qba
2008-02-27 17:05:09 UTC
Post by Tomek
Witam, obstawiam ze popychacze to jakie nedzne i tanie zamienniki. Znajomy
mia³ podobny problem zmienil na fiatowski i po problemie.
no zaplacilem za oryginalne