[Kielce] Wymiana rozrzadu
Scyzoryk
2008-03-17 07:05:46 UTC
Macie jakiego¶ dobrego mechanika ktory zmieni rozrzad w Fiacie palio 1,2 16v
i wezmie mniej niz ASO ?? :)
--
Pozdr
Scyzoryk
TomeK.
2008-03-17 18:08:29 UTC
Post by Scyzoryk
Macie jakiego¶ dobrego mechanika ktory zmieni rozrzad w Fiacie palio 1,2
16v i wezmie mniej niz ASO ?? :)
a ile tak z ciekawo¶ci za¶piewali Ci w ASO??
bo ja akurat wymiania³em ostatnio w tym samym silniku poza ASO tylko ¿e w
Gliwicach :-)

pozdro
Scyzoryk
2008-03-18 20:32:09 UTC
Post by TomeK.
a ile tak z ciekawo¶ci za¶piewali Ci w ASO??
bo ja akurat wymiania³em ostatnio w tym samym silniku poza ASO tylko ¿e w
Gliwicach :-)
660z³ rozrzad i olej. W cenie pasek, rolka, uszczelka pod klawiature, filtr
oleju, filtr powietrza, paliwa i przeciwpy³kowy i robocizna za ca³o¶æ. Za
sama wymiane rozrzadu cos ok 300z³.

W Toyocie robi³em rozrzad w ma³ym warsztacie (1,6 16v) za 150z³.
--
Pozdr
Scyzoryk