naprawa zawiasu w Stilo
Grzechu
2009-07-17 14:18:05 UTC
Mam luz w drzwiach kierowcy w stilo mw(sw). W ASO chcą wymieniać zawias na
nowy, malować, czyli chcą mnie skasować na co najmniej kilka stówek. Czy
zna ktoś jakiś paten na naprawę tego zawiasu (konkretnie, to to jest dolny
zawias) ?

Grzechu

PS. Przepraszam jeśli temat był już poruszany, ale nie mogę znaleźć archiwum
grupy, a google grupę przeszukaly i nic nie znalazły.
krzysiek82
2009-07-17 14:38:44 UTC
Post by Grzechu
Witam
[...]
Nie wiem jak jest w stilo, ale pewnie tak samo jak np w golfie 3, u mnie
gdy miałem luz nawierciłem większy otwór wstawiłem większą tulejkę i już
drzwi nie opadały. Rozumiem, że pisząc luz masz na myśli to o czym ja
pisałem wyżej :)
krzysiek82
\\M.
2009-07-17 20:31:07 UTC
moze wystarczy wymienic sam sworzen zawiasu - banalne

myslisz ze caly zawias to hop siup i gotowe
trzeba zdjac drzwi
powalczyc z srubami od zawiasów
wyregulowac
i budy nie porysowac