zakup stilo
WaterMAn
2007-12-20 09:11:04 UTC

Proszê o sugestie: co sprawdziæ przy zakupie fiata stilo

zamierzam nabyc Stilo z roku 2004-2006 wersja 5D w dieslu.
na co zwróciæ szczególna uwagê, co szwankowo³o w tym modelu.

Czy silniki benzynowe w stilo dobrze znosz± gaz?

Mam palio 1.2 LPG z 2000 roku - sprawuje sie idealnie ale musze kupic drugie
autko i waham sie miêdzi stilo a peugeotem 307.
--
Grzegorz Pawliczak
www.acala.pl
WaTeRmAn
xymax
2007-12-21 11:26:20 UTC
U¿ytkownik "WaterMAn" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by WaterMAn
Witam
[...]
To co Ty chcesz kupiæ diesel czy benzynê ?

MS
WaterMAn
albo, albo....
jo44
2007-12-25 21:32:19 UTC
Proszę o sugestie: co sprawdzić przy zakupie fiata stilo
zamierzam nabyc Stilo z roku 2004-2006 wersja 5D w dieslu.
na co zwrócić szczególna uwagę, co szwankowoło w tym modelu.
Przejeździłem multijetem jak dotąd 52 kkm.
Żadnych problemów z silnikiem, przy normalnej
nodze zejdziesz poniżej 5l/100 - ja mam
"ciężką" więc wyszło mi 5,6.
Silnik jest właściwie "bezobsługowy" -
zbliża się właśnie drugi przegląd, co
30 kkm wymiana oleju - w bagażniku
wożę litr na dolewki, nie używany.
yabba
2007-12-29 21:38:42 UTC
Proszę o sugestie: co sprawdzić przy zakupie fiata stilo
zamierzam nabyc Stilo z roku 2004-2006 wersja 5D w dieslu.
na co zwrócić szczególna uwagę, co szwankowoło w tym modelu.
Czy silniki benzynowe w stilo dobrze znoszą gaz?
Mam palio 1.2 LPG z 2000 roku - sprawuje sie idealnie ale musze kupic
drugie autko i waham sie międzi stilo a peugeotem 307.
Sprawdź zawieszenie w czasie jazdy po nierównościach, zwłaszcza na zakręcie
jak samochód jest przechylony. U mnie niby nie ma luzów, ale słyszę stuki.
Denerwuje mnie jeszcze stukanie w okolicach sprzęgła w czasie szybkiej
zmiany biegów - efekt podobny do wybitej poduszki silnika.

yabba
Piotr Pomarañski
2008-01-03 09:20:47 UTC
Ja mam Stilo multiwagon 1,6 benzyna
przy zakupie te¿ siê zastanawia³em czy nie kupiæ 307 ale po przejechaniu ok
500 km najpierw jednym potem drugim bezwzglêdnie wybra³em Stilo.
Rozmawia³em te¿ z kilkoma posiadaczami 307 i stanowczy odradzali mi ten
model z uwagi na du¿± awaryjno¶æ.
Stilo mam od roku ( kupi³em 3 letnie ) i jak na razie wymieni³em zamek w
klapie baga¿nika i ramie tylnej wycieraczki i nic poza tym.
Spalanie: trasa 7, miasto 9,5. nogê mam raczej lekk±
Auto w ¶rodku bardzo wygodne
Baga¿nik w wersji kombi ogromny.
Przy zakupie zwróæ uwage na zawieszenie - umnie s³ychaæ stuki na
nierówno¶ciach z ty³u ( musze wymieniæ amorki )
Witam