Skrzypienie w tylnej czesci auta Marea
maanj
2009-06-22 18:52:36 UTC
Posiadam Maree weekend 97 rok, od pewnego czasu cos mi skrzypi w zawieszeniu
(bo gdzie indziej) koło lewego tylnego koła
jak stara wersalka skrzypi, mechanik juz sciagnal sprezyny wysmarowal kazda
mozliwa czesc smarem grafitowym, tuleje wahaczy tez, amory wymienialem 2 tyg
temu ale juz skrzypialo wczesniej- wyminilem nie ze wzgledu na skrzypienie,
i dalej skrzypi
nie ma znaczenia jaka pogoda leje gorąco skrzypi stoi jedzie skrzypi gdy
poruszam tylnim zawieszeniem w polozeniu gora dul czyli naciskajac tylni
zderzak

pomocy co to jest?

Pozdrawiam
maanj
2009-06-22 18:54:06 UTC
dół mialbo byc - czeski błąd
mateusx6
2009-06-23 08:05:10 UTC
Post by maanj
Witam
Posiadam Maree weekend 97 rok, od pewnego czasu cos mi skrzypi w
zawieszeniu (bo gdzie indziej) ko³o lewego tylnego ko³a
[...]
nie ma znaczenia jaka pogoda leje gor±co skrzypi stoi jedzie skrzypi gdy
poruszam tylnim zawieszeniem w polozeniu gora dul czyli naciskajac tylni
zderzak
pomocy co to jest?
Pozdrawiam
hmm... nie wiem czy to bedzie to.. ale w punto II skrzypi mocowanie od linki
rêcznego hamulca wlasnie kolo lewego tylniego kola.

maanj
2009-06-23 09:23:58 UTC
Post by mateusx6
hmm... nie wiem czy to bedzie to.. ale w punto II skrzypi mocowanie od linki
rêcznego hamulca wlasnie kolo lewego tylniego kola.
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4617a65cbd8251518.jpg
Ale to skrzypi w momencie zaciagania recznego tak? czy jak sie pobuja tylem
auta gora dó³, w marei tez cos takiego jest
mateusx6
2009-06-23 09:37:50 UTC
Post by maanj
Post by mateusx6
[...]
jak pobujasz to raczej nie, ale jak jedziesz po nierownej drodze to napewno
slychac skrzypienie.
maanj
2009-06-24 04:48:13 UTC
Post by mateusx6
Post by maanj
Post by mateusx6
[...]
Chyba mi pomogles poruszalem t± link± od recznego i zauwazylem ze pancerz
gumowy ociera o oslone grzewcza przy tlumiku i to tak skrzypi , zobacyzmy
jak to bedzie wygladac z biegiem czasu ale dzieki wielkie
maanj
Ah to jednak nie ta linka na zdemontowanej tez skrzypi:/ szukam dalej pomocy
mateusx6
2009-06-25 09:05:05 UTC
Post by maanj
Post by maanj
Post by mateusx6
[...]
a w srodku napewno wszystko sprawdziles? moze mocowanie kanapy tylniej
skrzypi?
maanj
2009-06-25 12:04:49 UTC
Post by mateusx6
a w srodku napewno wszystko sprawdziles? moze mocowanie kanapy tylniej
skrzypi?
hmm pare rzeczy sprawdzalem w srodku ale tego akurat nie, sprawdze dzis i
napisze
maanj
2009-06-26 04:58:44 UTC
Post by maanj
Post by mateusx6
a w srodku napewno wszystko sprawdziles? moze mocowanie kanapy tylniej
skrzypi?
hmm pare rzeczy sprawdzalem w srodku ale tego akurat nie, sprawdze dzis i
napisze
no i po naprawie wiadomo co jest w listopadzie wyminialem zestaw anprawczy
wahacza tylniego
tylko i tu ciekawostka jest roznica w tych zestawach gosc w sklepie z
czesciami Fiata sprzedal
mi do bravo brava bo mowi ze innych nie ma na rynku stikte do marei wiec
kupilem
i sie okazuje jednak ze tuleja metalowa i ta z tworzywa roznia sie d³ugoscia
i tu jest problem
Kalafior