Nagrzewnica w Brava 1.4 12V
Irek H.
2008-03-22 09:30:28 UTC
Witajcie.

Mam w planie za kilka dni wymianę nagrzewnicy w ww. aucie. Czy ktoś
wykonywał taką wymianę? Co trzeba rozkręcić, żeby zrobić a się nie
narobić, na co zwrócić szczególną uwagę?
Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie - będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Irek H.
2008-03-27 18:29:32 UTC
Post by Irek H.
[...]
Pomimo, że oczekiwanej pomocy nie uzyskałem - naprawiłem nękającą mnie
usterkę.
Jeśli ktoś kiedyś będzie miał pytania w sprawie nagrzewnicy ... ile wiem
, pomogę.