Brak świateł cofania - UNO
Bogdan Konik
2008-03-31 09:13:30 UTC
Witam !
Mam problem z brakiem swiateł cofania, żarówki nie dostają +, nie wiem czy
wina leży po stronie przekaźnika podającego + czy też włącznika świateł
cofania,niestety nie wiem, gdzie jest ten włącznik ? czy sygnał z
włącznika steruje przekaźnikiem? jeżeli tak ,to gdzie go szukać? Czy ktoś
z Was wie jak to naprawić?
rs
2008-03-31 12:29:36 UTC
Post by Bogdan Konik
Witam !
Mam problem z brakiem swiate³ cofania, ¿arówki nie dostaj± +, nie wiem czy
wina le¿y po stronie przekaŒnika podaj±cego + czy te¿ w³±cznika ¶wiate³
cofania,niestety nie wiem, gdzie jest ten w³±cznik ? czy sygna³ z
w³±cznika steruje przekaŒnikiem? je¿eli tak ,to gdzie go szukaæ? Czy kto¶
z Was wie jak to naprawiæ?
jedz do autoelektryka
zrobi szybko i duzo nie skasuje
bo samemu jak siene zna sz mozna cos spierdolic
elektryk szybko ci to zrobi
Bogdan
2008-03-31 14:05:52 UTC
Post by rs
Post by Bogdan Konik
Witam !
Mam problem z brakiem swiate³ cofania, Czy kto¶
z Was wie jak to naprawiæ?
jedz do autoelektryka
zrobi szybko i duzo nie skasuje
bo samemu jak siene zna sz mozna cos spierdolic
elektryk szybko ci to zrobi
Dzięki za rade; jasne,że autoelektryk załatwi sprawę, ale nieraz było tak,
że kabelek sie po prostu wysunął, wolałbym najpierw zerknąć na ten
wyłącznik, albo przekaźnik....a potem do elektryka...
Danny
2008-03-31 14:01:08 UTC
Post by Bogdan Konik
[...]
nie ma przekaźnika - jest czujnik wkręcany w skrzynię - parę złotych
kosztuje - wymienisz sam bez problemu...
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma
Bogdan
2008-03-31 14:10:20 UTC
Post by Danny
Mam problem z brakiem swiateł cofania,z Was wie jak to naprawić?
nie ma przekaźnika - jest czujnik wkręcany w skrzynię - parę złotych
kosztuje - wymienisz sam bez problemu...
Łatwa sprawa, wykręcam stary wkręcam nowy, powinno być OK, dzięki za
podpowiedź !
--
Pozdrawiam:
Bogdan