ile wleje na max paliwa
rs
2007-11-29 21:46:33 UTC
Pb95 do malucha?
czy wejdzie mi za 100zl ?
STranger
2007-11-29 23:14:11 UTC
Post by rs
Pb95 do malucha?
czy wejdzie mi za 100zl ?
A co chcesz tankować na neste? :>
O ile dobrze pamiętam bo kiedyś dawno temu jeździłem maluchem trochę, to
tam jest 25l zbiornik paliwa, czyli wchodzi jak sie pali rezerwa ok 20l
benzyny. 20l x ok 4,30zł= 86 zł. Powiedzmy ze czasami w wyjechanej
rezerwie jest mniej paliwa, wiec dolejesz jeszcze z 3 litry, czyli 86 +
13 zł = 99 zł.
Czyli odpowiedz brzmi tak, albo i nie, bowiem zależy to od stanu rezerwy
w baku i ceny paliwa na stacji benzynowej ;)

STranger
MariuszR
2007-12-01 22:08:45 UTC
Post by STranger
Post by rs
[...]
Zbiornik jest 21 litrów, za 100 jak by nie kombinował to nie wejdzie
nawet pod korek. Paliwo musiało by kosztować więcej niż 4,7 zł i musiał
by go na tą stację dopchnąć wyjeździwszy wcześniej wszystko co ma w baku.
--
Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,