CC 700 przerywa silnik .... (Aissan)
Dr.Endriu
2007-06-20 19:02:40 UTC
Dzisiejsza awaria Cieniasa 700.
W trakcie jazdy praca (do tej pory p³ynna) silnika jest przerywana
impulsowo.
W pewnym momencie dosz³o nawet do ca³kowitego wyga¶niêcia silnika.

Wygl±da mi to na jaki¶ impulsowy brak iskry. Co mo¿e powodowac takie objawy
?.
Jakie¶ sensowne sugestie ?.

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Krzysztof Zaborski
2007-06-20 21:26:50 UTC
Post by Dr.Endriu
[...]
Czy w autku masz LPG???

1. Jesli tak sprawdz membrane
2. Sprawdz ¶wiece i przewody
3. wszystkie przewody podci¶nieniowe dochodz±ce do gaŒnika
4. czy na ja³owym biegu równie¿ chodzi nierówno.
Filtr powietrza czysty??
W paliwie jesli jeŒdzisz nie na LPG nie by³o dolanej wody.

To tylko nasuwa mi siê na my¶l bo te¿ je¿dze CC700 aisan + LPG

Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu usterki

Krzysiek

Fiat CC 700 Aisan + LPG BRC
Dr.Endriu
2007-06-21 07:58:29 UTC
Post by Krzysztof Zaborski
Czy w autku masz LPG???
Nie
Post by Krzysztof Zaborski
1. Jesli tak sprawdz membrane
2. Sprawdz ¶wiece i przewody
Šwiece i przewody nowe wymieniane z 4 miechy temu.
Post by Krzysztof Zaborski
3. wszystkie przewody podci¶nieniowe dochodz±ce do gaŒnika
Jest tego trochê...:)
Post by Krzysztof Zaborski
4. czy na ja³owym biegu równie¿ chodzi nierówno.
Na ja³owym biegu chodzi cool. Dziwne zachowania wystêpuj± przy wci¶niêtym
pedale gazu.
Post by Krzysztof Zaborski
Filtr powietrza czysty??
Raczej tak.

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Pawel
2007-06-21 11:16:32 UTC
Sprawdź dysze - może są zatkane
Krzysztof Zaborski
2007-06-21 14:03:48 UTC
Post by Dr.Endriu
Post by Krzysztof Zaborski
Czy w autku masz LPG???
Nie
Post by Krzysztof Zaborski
4. czy na ja³owym biegu równie¿ chodzi nierówno.
Na ja³owym biegu chodzi cool. Dziwne zachowania wystêpuj± przy wci¶niêtym
pedale gazu.
Post by Krzysztof Zaborski
Filtr powietrza czysty??
Raczej tak.
Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Ja u siebie problem znalazlem rowniez na takim dziwnym trojniku ciezko mi
okreslic co to jest miesci sie w prawej gornej czesci komory silnika i stoi
pionowo dochodza do tgo 3 wezyki tam moze sie tez cos zapchac

pozdrawiam
krzysiek
Dr.Endriu
2007-06-21 19:36:52 UTC
Post by Krzysztof Zaborski
Ja u siebie problem znalazlem rowniez na takim dziwnym trojniku ciezko mi
okreslic co to jest miesci sie w prawej gornej czesci komory silnika i stoi
pionowo dochodza do tgo 3 wezyki tam moze sie tez cos zapchac
Termozawór dwudro¿ny...
http://nmp1.w.interia.pl/druga/rurki.HTM

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Krzysztof Zaborski
2007-06-21 14:20:50 UTC
Post by Dr.Endriu
Post by Krzysztof Zaborski
Czy w autku masz LPG???
Nie
Post by Krzysztof Zaborski
4. czy na ja³owym biegu równie¿ chodzi nierówno.
Na ja³owym biegu chodzi cool. Dziwne zachowania wystêpuj± przy wci¶niêtym
pedale gazu.
Post by Krzysztof Zaborski
Filtr powietrza czysty??
Raczej tak.
Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Jak sie nie myle to masz rowniez katalizator sprawdz sobie jeszcze sonde
lambda (niestety nie powiem jak bo ja u siebie nie wymienialem)

To jeszcze mi na mysl przysz³o

Pozdro