[Uno] Nie działa hydroregulacja lamp
HanS
2007-07-24 06:40:09 UTC
Zawioz³em samochód do warsztatu blacharskiego, tam m. in. wymienili mi
reflektory na DEPO.
Wczoraj zorientowa³em siê, ¿e nie dzia³a mi hydrooregulacja. Oczywi¶cie
wybieram siê w "ramach reklamacji" ale proszê o wskazanie co mo¿e byæ
przyczyn± bo przecie¿ blacharz nie musi siê na tym znaæ.... Mo¿e jakie¶
sugestie ?
Dziêkujê i pozdrawiam
Jan
Danny
2007-07-24 10:33:03 UTC
Zawiozłem samochód do warsztatu blacharskiego, tam m. in. wymienili mi
reflektory na DEPO.
Wczoraj zorientowałem się, że nie działa mi hydrooregulacja. Oczywiście
wybieram się w "ramach reklamacji" ale proszę o wskazanie co może być
przyczyną bo przecież blacharz nie musi się na tym znać.... Może jakieś
sugestie ?
roszczelnienie regulatora. Naprawa nieskuteczna - najlepiej wymienić całość
- 300 zł :( - stąd 90% uniaków ma taką regulację ale nie działającą...
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
HanS
2007-07-26 21:27:52 UTC
Blacharz stwierdzi³ (czytaj: przytakn±³ mi), ¿e najprawdopodobniej podczas
wymiany reflektorów nast±pi³ wyciek p³ynu z uk³adu...
Ani On ani ja nie wiemy jaki to ma byæ p³yn i w jaki sposób go uzupe³niæ...
Pozdrawiam
Janusz
Post by HanS
Witam
[...]
roszczelnienie regulatora. Naprawa nieskuteczna - najlepiej wymieniæ
ca³o¶æ
- 300 z³ :( - st±d 90% uniaków ma tak± regulacjê ale nie dzia³aj±c±...
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Danny
2007-07-27 08:01:32 UTC
Blacharz stwierdził (czytaj: przytaknął mi), że najprawdopodobniej podczas
wymiany reflektorów nastąpił wyciek płynu z układu...
Ani On ani ja nie wiemy jaki to ma być płyn i w jaki sposób go uzupełnić...
bo oficjalnie tego się nie da zrobić - majsterkowicze wlewają np. płyn
hamulcowy - ale nikomu nie udało się tego zrobić w sposób trwały - jedyne
rozwiązanie to wymiana całego systemu regulacji :(