nadkola tył punto 2
mateusx6
2007-05-30 06:26:19 UTC
czy punto 2 powinien miec z tylu nadkola? moze to smieszne pytanie... ale
moj takowych nie posiada (punto 2 sx, 1.2 8v, 2000r)
JanuSz
2007-05-30 14:36:24 UTC
Post by mateusx6
czy punto 2 powinien miec z tylu nadkola? moze to smieszne pytanie... ale
moj takowych nie posiada (punto 2 sx, 1.2 8v, 2000r)
Na pewno mu nie zaszkodzą.Fabrycznie tych nadkoli nie montowali, cóż,
rządy księgowych.
AndrzejG
2007-05-30 17:32:23 UTC
Post by mateusx6
czy punto 2 powinien miec z tylu nadkola? moze to smieszne pytanie... ale
moj takowych nie posiada (punto 2 sx, 1.2 8v, 2000r)
ja przez 5 lat odk±d ja¿dzê Punto II nie za³o¿y³em z ty³u nadkoli - korozji
nie ma a kwestia za³o¿enia? - zale¿y to od gustu; jak kolega wcze¶niej
zauwa¿y³ - napewno nie zaszkodz±
pozdr.
Andrzej G

punto 1.2 8v SX, 2001r.
Marcin Kiciński
2007-06-02 18:52:59 UTC
ja przez 5 lat odkąd jażdzę Punto II nie założyłem z tyłu nadkoli - korozji
nie ma a kwestia założenia? - zależy to od gustu; jak kolega wcześniej
zauważył - napewno nie zaszkodzą
Mi założyli gratis w salonie Fiata, ale wyrzuciłem po miesiącu, bo były
źle dopasowane i na nierównościach i w zakrętach tarły o nie opony :)

Po siedmiu latach jeżdżenia bez, korozji nie stwierdzono :)

Marcin Kicinski
Punto II 3D ELX
mateusx6
2007-06-04 07:03:44 UTC
heh u mnie tez 7 lat.. korozji nie stwierdzono... ale fakt dziwnie tak bez
nadkoli
Po siedmiu latach je¿d¿enia bez, korozji nie stwierdzono :)
Jerry
2007-06-07 19:43:41 UTC
Post by mateusx6
heh u mnie tez 7 lat.. korozji nie stwierdzono... ale fakt dziwnie tak bez
nadkoli
Po siedmiu latach je¿d¿enia bez, korozji nie stwierdzono :)
nie punto ale SC brush.... jak mi robili przód (ASO na AC) spyta³em czy by
nie za³o¿yli nadkoli z ty³u. powiedzieli ze jak bardzo chce to mi za³o¿±,
ale wiêcej z tego bedzie strat ni¿ zysku bo trza dziury wierciæ dodatkowe i
mo¿e ruda sie zabraæ ..... No je¶li ASO nie chce zarobiæ .....

Jerry