Siena 1.4 - przewody paliwowe
FP
2007-02-25 11:13:05 UTC

Mam pytanie dotyczace przewodow paliwowych: w jaki sposob odroznic
(wizualnie) przewod doprowadzajacy paliwo do gaznika od przewodu
zwrotnego. Czy ten przewod, ktory znajduje sie blizej przepustnicy to
ten doprowadzajacy? Jeden z nich jest rowniez zaznaczony zolta farba
(mazniecie w poblizu zlacza przy gazniku) - czy cos to oznacza?

Bede wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam,
FP

PS. Zdejmowanie weza i sprawdzanie z ktore leci raczej odpada ;) -
prosze tylko o rozwiazania "wizualne".
lotnik
2007-02-25 19:54:34 UTC
Z tego co wiem, a posiada sienê 1,4 to mam wtrysk jednopunktowy w silniku.
Tam nie ma gaŒnika, nie ta era.
Przewód paliwowy jest doprowadzony do listwy paliwoiwej, powinna byæ na
dolocie (czyli od ty³u sinika/ przed przegrod± pod szyb±), która doprowadza
paliwo do wtrysków.
A przepustnic± dochodzi tylko powietrze
FP
2007-02-26 08:57:43 UTC

Hmmm, ludzie ktorzy znaja sie na rzeczy o niebo lepiej ode mnie
zaklinali sie ze to jest gaznik. Na dowod niby sa te dwa przewody
paliwa. Moja siena jest z '97. Moze wtedy jeszcze montowali gazniki?
Musze sie jeszcze raz dokladnie przyjrzec, ale zdaje sie ze listwy
paliwowej tam u mnie nie ma.

Pozdr,
FP
lotnik
2007-02-26 17:10:53 UTC
Ale to nie bêdzie logiczne poniewa¿ mia³em Punto z roku 1995 i tam by³ ju¿
wtrysk. Nie s±dze aby zak³adali gaŒnik w 97 roku do silnika, to by³o by bez
sensu .
lotnik
2007-02-26 17:26:34 UTC
Tutaj masz wtryskdo Uno, to ten sam silnik 1.4
sensu .
lotnik
2007-02-26 17:27:18 UTC
Sorry zapomnia³em wkleiæ
http://moto.allegro.pl/item170341570_monowtrysk_wtryskiwacz_kompletny_fiat_u
no_1_4.html
FP
2007-02-26 18:43:58 UTC

No to wygladana to ze rzeczywiscie jest u mnie monowtrysk, ale innego
rodzaju - mysle ze to jest ten:
http://moto.allegro.pl/item168114800_fiat_sc_cc_punto_900_1100_wtrysk_508440077.html
tu jest doklane zblizenie:

Pytanie wiec czy ten wlot na dole zdjecia to wplyw paliwa? No i co to
jest ten drugi przewod? Czy to jest tak jak w gazniku, "splyw"
nadwyzki paliwa?

Pozdr,
FP
Hornet
2007-02-27 10:44:52 UTC
Witam,
http://img79.imageshack.us/my.php?image=wtrysksu6.jpg
[...]
na korpusie widać wyraźne strzałki, to jednoznacznie określa kierunek
przepływu paliwa, a ten drugi króciec na dole to pewnie jakiś regulator
podciśnieniowy.
tom
FP
2007-03-02 09:28:44 UTC
Post by Hornet
Post by FP
Witam,
[...]
Tak, rzeczywiscie jak juz wiedzialem gdzie szukac tych strzalek ze
zdjecia to znalazlem je i na swoim wtrysku, pod grubiutka warstawa
smaru :)

Dzieki wszystkim za naprowadzienie na wlasciwy trop.

Pozdr,

FP