Seicento 900 - coś odpało na drogę
PG
2008-01-10 09:10:22 UTC

Jechałem i coś mi odpadło z podwozia. Wygląda to jak perforowana osłonka
metalowa na jakiś... tłumik? Chyba mi to gdzies z przodu odpadło.

Nie wiem czy to wystarczy ale może ktoś mi powie co to, i czy to
powinienem juz teraz na gorąco wymieniać.

pg
jerry
2008-01-10 13:52:09 UTC
Post by PG
Witam,
Jecha³em i co¶ mi odpad³o z podwozia. Wygl±da to jak perforowana
os³onka metalowa na jaki¶... t³umik? Chyba mi to gdzies z przodu
odpad³o.
Nie wiem czy to wystarczy ale mo¿e kto¶ mi powie co to, i czy to
powinienem juz teraz na gor±co wymieniaæ.
w 1100 taka blaszka "p³aska" jest z przodu jak t³umik przechodzi pod
pó³o¶k± - chyba ma zabepieczaæ t³umik przed polewaniem olejem w razie
wycieku.
Strasznie mi sie to telepoce

Jerry
Czarek Daniluk
2008-01-10 18:06:36 UTC
Post by PG
Witam,
[...]
Osłona katalizatora.

2008-01-11 00:06:05 UTC
to os³ona termiczna

chroni mazepe przed stopieniem i pozarem
a duza os³ona powoduje ze latem buda mniej sie nagrzewa
Os³ona katalizatora.