[Punto II] Lampa przednia
LuKa
2007-12-04 20:05:14 UTC
Czy jest sens kupowac lampe przednia z allegro (nowa) < 200 zl ?
Jak to sie ma to orginalu ktory kosztuje chyba w okolicach 500 - 600 zl

Własnie sie zastanawiam czy brac ten zamiennik czy kupic uzywke orginalna.

pzdr
LuKa
! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !
2007-12-04 20:12:57 UTC
Post by LuKa
Witam
[...]
lapmpy wymienia sie PARAMI
--
! GÓRILLÓGA ! LÓGÓNDA ! PÓLESKIEGO ! INTERNETÓ !
! MAGJISTER ! INRZÓNIER ! DÓKTÓR ! ARNÓLD !
! ÓÓ.ÓÓ !
LuKa
2007-12-04 20:45:39 UTC
Post by ! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !
Post by LuKa
Witam
[...]
a moze jakies uzasadnienie ?

pzdr
LuKa
Jacek
2007-12-05 07:47:25 UTC
Nie pytaj go o uzasadnienie, bo jego autor zna siê wy³cznie na sromie koby³
i krów (patrz jego w³asny post na grupie pl.rec.ogrody z 25.11.2007 godz
08:11)
Jacek
LuKa
2007-12-05 11:49:23 UTC
Nie pytaj go o uzasadnienie, bo jego autor zna się wyłcznie na sromie kobył
i krów (patrz jego własny post na grupie pl.rec.ogrody z 25.11.2007 godz
08:11)
Jacek
tak myslalem ze to troll

pzdr
LuKa
Czarek Daniluk
2007-12-05 20:11:31 UTC
Post by LuKa
[...]
Z drugiej strony Troll nie troll ma trochę racji.
Jeśli jedno światło jest stare a drugie będzie nowe to zapewne będzie
zauważalna różnica w jakości świecenia - więc jeśli reflektor drugi jest
naprawdę stary to warto wymienić oba.

Pozdro !!
! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !
2007-12-05 20:53:44 UTC
Post by Czarek Daniluk
Post by LuKa
[...]
Pozdrawiam Serdecznie.
! ÓÓ.ÓÓ !
LuKa
2007-12-06 06:05:07 UTC
Post by Czarek Daniluk
Post by LuKa
[...]
No bez przesady jeszcze juz tak od 3 lat, czyli od momentu zakupu.
Prawa lampa od ciaglego parowania gorzej swieci.
Mysle ze nie ma sensu jej rozbierac i czyscic a potem kleic. Juz nic z
niej nie bedzie. Lepiej kupic uzywana ktora nie parowała. U mnie lewy
reflektor swieci idealnie i nigdy nie zaparowal, natomiast prawy co
chwile paruje.
Wczoraj widzialem identyczne punto, i mialo tez tylko prawy zaparowny ;)

pzdr
LuKa
ikov
2007-12-06 07:25:06 UTC
Post by LuKa
Wczoraj widzialem identyczne punto, i mialo tez tylko prawy zaparowny ;)
No to masz problem rozwiązany... tylko jak tu po cichu podmienić komuś
reflektor? :)
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...
Wit(old)
2007-12-06 11:20:24 UTC
Post by LuKa
Post by Czarek Daniluk
Post by LuKa
[...]
Toi może był mój :)))
Witold
STranger
2007-12-06 11:36:51 UTC
Post by LuKa
[...]
A to ciekawe, bo w moim Punto 2 też prawy reflektor zaczął latem mocno
zaparowywać!
Sprawdzałem czy nie jest nieszczelny, ale wydaje się że woda nie ma jak
tam wnikać, a jednak kondensuje się! Dopiero jak auto postoi z dobę w
suchym garażu to zaparowanie stopniowo znika, aż do następnej jazdy w
deszczu.
Czyżby zbieg okoliczności, czy jakaś regularnie występująca wada
konstrukcyjna/produkcyjna prawego reflektora?

STranger
Wit(old)
2007-12-06 11:19:36 UTC
Post by Czarek Daniluk
[...]
Wystarczy klosz umyć w zmywarce i będzie jak nowy, no może mieć trochę
rysek....
Witold
2007-12-05 23:29:48 UTC
ja bym wola³ kupic za 200 z³ uzywan± ale oryginaln±
pod warunkiem ze nie porysowany klosz i nie polamane zaczepy

montowa³em juz kilka takich tanich lamp -szczególnie w Brawo/Marea i mowie
nigdy bym sobie nie kupi³
w komplecie nie by³o korektorów, ¶wieci³y gdzie chcia³y - prawo lewo
wiazka ¶wiat³a bez nadziejna, ledwo wyrabia³a regulacja
Post by LuKa
Witam
Czy jest sens kupowac lampe przednia z allegro (nowa) < 200 zl ?
Jak to sie ma to orginalu ktory kosztuje chyba w okolicach 500 - 600 zl
W³asnie sie zastanawiam czy brac ten zamiennik czy kupic uzywke orginalna.
pzdr
LuKa
LuKa
2007-12-06 06:09:44 UTC
ja bym wolał kupic za 200 zł uzywaną ale oryginalną
pod warunkiem ze nie porysowany klosz i nie polamane zaczepy
montowałem juz kilka takich tanich lamp -szczególnie w Brawo/Marea i mowie
nigdy bym sobie nie kupił
w komplecie nie było korektorów, świeciły gdzie chciały - prawo lewo
wiazka światła bez nadziejna, ledwo wyrabiała regulacja
Dzieki za opinie. i chyba kupie orginal tym bardziej ze wczoraj
widzialem nowy za 350 zl.

pzdr
LuKa
STranger
2007-12-06 11:39:49 UTC
Post by LuKa
Dzieki za opinie. i chyba kupie orginal tym bardziej ze wczoraj
widzialem nowy za 350 zl.
Odpuść sobie. Kupisz nowy i też będzie zaparowywać ;)
Te typy widocznie tak mają. Moje Punto 2 też ma zaparowany prawy
reflektor, ale nie zauważyłem, żeby przez to jakoś gorzej świecił.

STranger
Wit(old)
2007-12-06 12:06:25 UTC
Wystarczy wyjąć reflektory i silikonem najlepiej bezbarwnym uszczelnić
łączenie szkła z obudową. żeby wysuszyć to trzeba po jeździe na noc zdjąć
tylną pokrywę reflektora. Ciepło z silnika wysuszy.
Witold
STranger
2007-12-06 12:09:38 UTC
Post by Wit(old)
Wystarczy wyjąć reflektory i silikonem najlepiej bezbarwnym uszczelnić
łączenie szkła z obudową. żeby wysuszyć to trzeba po jeździe na noc
zdjąć tylną pokrywę reflektora. Ciepło z silnika wysuszy.
Aha! wypróbuję. :)
Dzięki!

STranger
LuKa
2007-12-06 17:31:00 UTC
Post by Wit(old)
Wystarczy wyjąć reflektory i silikonem najlepiej bezbarwnym uszczelnić
łączenie szkła z obudową. żeby wysuszyć to trzeba po jeździe na noc
zdjąć tylną pokrywę reflektora. Ciepło z silnika wysuszy.
Niby nie mam nic do stracenie w weekend sprobuje go umyc i uszczelnic.

Mam jeszcze pytanie czy duzo daja lepsze zarowki ?
Mam na myslu np Philips blue costam czy night... power...
Jak sie sprawuja w punto II ?
Troche mi szkoda pieniedzy, bo nieraz zarowka wytrzymuje miesiac a
nieraz pol roku.

pzdr
Luka
Jacek
2007-12-06 18:19:49 UTC
Nie kupuj ¿adnych "blue".
¯arówka, jaka by nie by³a promieniuje wiêkszo¶æ ¶wiat³a z dolnego zakresu
widma (du¿o czerwonego i ¿ó³tego, mniej zielonego i ca³kiem niewiele
niebieskiego) dlatego wszystkie niebieskie szybki, czy inne farbki na bañce
¿arówki t³umi± silnie te cieplejsze barwy i mimo subiektywnego wra¿enia, ¿e
¶wiat³o jest bardziej ch³odne mamy go du¿o mniej. Dodatkowo taka ¿arówka z
niebieskawym szkie³kiem du¿o bardziej siê grzeje i przez to ma mniejsz±
trwa³o¶æ.