Fiat uno
Przemeq
2008-06-30 21:39:56 UTC
Proszę o opinie
Szukam drugiego samochodu w rodzinie i po wielu przemysleniach wybór padł na
prostą konstrukcje UNO (części w miare tanie i duzo można samemu zrobić),
co wybrać 1.4 ies (gas) czy 1.7 ds. Nie chce powolnego 0.9 czy 1.0.
Jakie spalanie maja te silniki na co zwrócić uwage, jak z ich awaryjnościa
i trwałością.
Czy sa w stanie uciągnąć przyczepkę (może mocy brak).
dzięki za odzew

Przemeq
xymax
2008-07-02 04:35:15 UTC
U¿ytkownik "Przemeq" napisa³ w wiadomo¶ci
Proszê o opinie
Szukam drugiego samochodu w rodzinie i po wielu przemysleniach wybór pad³
na prost± konstrukcje UNO (czê¶ci w miare tanie i duzo mo¿na samemu
zrobiæ),
co wybraæ 1.4 ies (gas) czy 1.7 ds. Nie chce powolnego 0.9 czy 1.0.
Jakie spalanie maja te silniki na co zwróciæ uwage, jak z ich
awaryjno¶cia i trwa³o¶ci±.
Czy sa w stanie uci±gn±æ przyczepkê (mo¿e mocy brak).
dziêki za odzew
Uci±gn±æ uci±gnie :)
Zastanów siê nad skod± diesel je¿eli chcesz ci±gac przyczepkê. Naprawdê
warto i czê¶ci jeszcze tañsze jak do fiata.

MS
milo
2008-07-02 20:15:20 UTC
Post by xymax
Uci±gn±æ uci±gnie :)
Zastanów siê nad skod± diesel je¿eli chcesz ci±gac przyczepkê. Naprawdê
warto i czê¶ci jeszcze tañsze jak do fiata.
nie no...:-)
takie rady na alp.pl.misc.samochody.fiat ?:-)

pozdr.
MariuszR
2008-07-03 12:23:29 UTC
Post by Przemeq
[...]
Ja mam 1.4 i.e.S i sobie chwalę, tyle że nie mam gazu, a spalanie zimą
dochodziło do 9, teraz wychodzi coś koło 7 l na 100 km. Trasy zwykle
mieszane, ale z przewagą takich gdzie się jedzie a nie stoi w korkach.
Napraw jeszcze od października, kiedy go kupiłem, żadnych nie miałem.
Autko jest z 1995 r i ma na chwilę obecną przejechane 53 tys, z tego 10
tys moje. W 1.4 raczej mocy nie braknie.
--
Mariusz Rzepkowski ====================================
Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,
-------------------------------- Jostein Gaarder - Maja
Buba
2008-07-03 13:53:40 UTC
Mam 1.4 ieS benzyna. Rocznik 97.
Przejechane 101 tys.
Spalanie zimą 10 , wyłącznie po mieście, spalanie latem 8, w trasie 6,5.
Ogólnie jak patrzę na koszty napraw innych samochodów to mam tanie
auto, ale z innej perspektywy patrząc to mam już dosyć. Średnio co
dwa miesiące coś się dzieje.
Dziś mi się urwała wajcha od skrzyni biegów.
Fajna niespodzianka na parkingu pod sklepem...
Wymieniałam już 3 razy przeguby, hamulce, jeden raz bak, raz
alternator, raz sondę lambda i sporo innych dupereli.
Do tego przecieka jak pada, piszczą koła, rdzewieje jak głupek,
szwankuje pompa paliwa....

Ale lubię to autko :-) Jest zrywne i po Warszawie dobrze sie nim
jeździ....gdy jest sprawne :-)
Buba
ici
2008-07-08 21:08:06 UTC
U�ytkownik "Buba" <***@aster.net.pl> napisa� w wiadomo�ci news:486cd9eb$0$29661$***@mamut2.aster.pl...

Mam 1.4 ieS benzyna. Rocznik 97.
Przejechane 101 tys.
Spalanie zim± 10 , wy³±cznie po mie¶cie, spalanie latem 8, w trasie 6,5.
Ogólnie jak patrzê na koszty napraw innych samochodów to mam tanie
auto, ale z innej perspektywy patrz±c to mam ju¿ dosyæ. Šrednio co
dwa miesi±ce co¶ siê dzieje.
Dzi¶ mi siê urwa³a wajcha od skrzyni biegów.
Fajna niespodzianka na parkingu pod sklepem...
Wymienia³am ju¿ 3 razy przeguby, hamulce, jeden raz bak, raz
alternator, raz sondê lambda i sporo innych dupereli.
Do tego przecieka jak pada, piszcz± ko³a, rdzewieje jak g³upek,
szwankuje pompa paliwa....

Ale lubiê to autko :-) Jest zrywne i po Warszawie dobrze sie nim
jeŒdzi....gdy jest sprawne :-)
--
Buba

Przecie¿ to normalne, fiaty tak maj±
Stefcio
2008-07-03 14:02:01 UTC
[...]
U mnie w rodzinie by³y ju¿ z 4 una. By³o to trochê dawno ( jedno zosta³o do
dzi¶ ;) ) i jak szukasz te stare tj. rocznik oko³o 93 ( ale wtedy tylko fire
chyba by³ ) to szukaj wyprodukowanego we W³oszech mój dziadek sprzedawa³
3miesi±ce temu takiego z rocznika 93 i zero rdzy!!! w naszym te¿ ten rocznik
te¿ jej nie by³o. Ten 45KM pali³ do¶æ ma³o bo oko³o 6litrów. PóŒniej
mieli¶my 1.7DS z 97r. polski, maksymalne jego spalanie by³o 6,3 przy ostrym
je¿d¿eniu przy sta³ej 90 schodzi³o siê na trasie poni¿ej 5l. Tylko problem
bo rdzewia³ bardzo. Teraz osta³ siê nam polski 45KM rdzewieje jak g³upi,
pali poni¿ej 7l nie liczymy tego ;). Mój kolega ma 1,4 zagazowanego i pali
mu 10l jeŒdzi do¶æ dynamicznie w korkach te¿ stoi jak to w mie¶cie czê¶ci s±
tanie, wiêc nie jest tak Œle.
Je¿eli kupujesz uno to najwiêksz± uwagê zwróæ na blachê bo z tym najgorzej w
unach, no i przy dieslach du¿y przebieg nieunikniony :/