Rysa od gwoŒdzia Punto I
Markiz
2009-04-07 21:54:34 UTC
Witam wszystkich.
Jaki¶ debil przejecha³ mi gwoŒdziem przez przednie i tylne drzwi a¿ do
podk³adu. :(
Czy mo¿e macie jaki¶ sposób aby to zniwelowaæ?
Mo¿e jaka¶ dobra szpachlówka a potem zamalowaæ ?
Lakiernik krzykn±³ 4 stówki i oczywi¶cie chcia³ malowaæ ca³ê elementy....
--
M a r k i z
<> GG 1155265 <>
Grzenio
2009-04-08 06:21:53 UTC
Post by Markiz
[...]
niestety chyba ma racje :( mialem podobnyproblem ktos przejechal 1i2 drzwi,
kupilem jaks taka paste do zatarcia wglebienia i lakier ale to sie nie
sprawdzilo - bylo widac roznice w odcieniulakieru - i tak po tygodniu
samodzilnej walki wrocilem do lakiernika :((

mateusx6
2009-04-08 08:00:10 UTC
Post by Markiz
[...]
no i tu problem... dobrze bo pomaluje caly element... ale zle bo jak
bedziesz sprzedawal to kupiec bedzie Ci wciskal ze masz bite auto.... ehh..
lepiej zrob fotki przed lakierowaniem!
Markiz
2009-04-08 18:46:39 UTC
Post by mateusx6
Post by Markiz
[...]
Do lakiernika nie pojde bo nie mam na zbyciu 4 stówek :(
Raczej bede sam szpachlowa³ tylko nie chcia³bym siê
"nabiæ" na jakas kiepsk± szpachlówke....
--
M a r k i z
<> GG 1155265 <>