montaz CB w Fiat Brava
szmalec
2008-07-24 07:56:58 UTC
Cześć.

Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia lub pomysły związane z montażem
CB w Fiacie Brava?
Czeka mnie to i robię narazie rozeznanie i przymiarki.

Chodzi po pierwsze o antenę. Chcę zrobić dziurę w dachu - magnesy i uchwyty
do mnie nie przemawiają, chcę mieć wszystkie kable pochowane i nie chcę
zdejmować anteny - w poprzednim aucie to mi się sprawdziło.
Pytanie w związku z tym o podsufitkę i miejsce: czy podsufitke da się łatwo
zdemontować lub skutecznie odchylić? Czy znajdzie się pod nią miejsce na
przewód antenowy? Czy lepiej dziurę wiercić z tyłu auta, czy na środku, przy
"belce" wzmacniającej dach?

Po drugie - miejsce zamocowania radia. Również nie chciałbym abym musiał je
demontować codziennie, więc bardzo widoczne dla złodzieja miejsce raczej mi
nie odpowiada. Pomyślałem o miejscu po zemontowaniu niepotrzebnej mi
popielniczko-zapalniczki - Harry jaki mi został po poprzednim aucie powinien
tam się zmieścić wszerz i wzwyż, ale nie wiem ile za popielniczką jest
miejsca wgłąb - potrzeba z 18 cm.
i***@gmail.com
2008-08-03 15:52:42 UTC
Witaj
Mam radyjko Johnny II w Bravce zamontowane na osłonie bezpieczników
(przy
lewym kolanie). Starałem się nie przesadzać z chowaniem, bo to wg.
mnie
sensu nie ma - jak złodziej chce to znajdzie. Sama skrzyneczka nie
przeszkadza w czasie jazdy oraz wsiadanie i wysiadanie. Antenkę mam
nad
lewymi tylnymi światłami. Miejsce do montażu bardzo OK. Ja często wożę
na
dachy kajaki i dach mi odpadał, ale nie narzekam. Zasięgi w granicach
do
10(max.12) km. Jeśli chcesz to w poniedziałek mogę zrobić kilka fotek
i przesłać.

pozdroofka
szmalec
2008-08-06 12:35:25 UTC
Post by i***@gmail.com
Mam radyjko Johnny II
Czyli gabarytowo to samo co ja.
Post by i***@gmail.com
w Bravce zamontowane na osłonie bezpieczników
(przy lewym kolanie).
Właśnie. Sprawdziłem miejsce za popielniczką i niestety tam się nic nie
zmieści.
Okolice bezpieczników też rzuciły mi się w oczy jako dobre miejsce,
zwłaszcza że pod osłoną jest sporo wolnej przestrzeni.
Kombinuję jak to zamocować żeby nie wisiało na samej osłonie, ale żeby
wykorzystac tę przestrzeń w środku, ewentualnie nawet zakryć radio jakąś
klapką samoróbką. Nie wiem czy mi się coś uda zrobić sensownego.
Post by i***@gmail.com
Starałem się nie przesadzać z chowaniem, bo to wg.mnie
sensu nie ma - jak złodziej chce to znajdzie. Sama skrzyneczka nie
przeszkadza w czasie jazdy oraz wsiadanie i wysiadanie.
Własnie. Ja parkuję w czasie pracy na zwykłej ulicy i jednak obawiam się
złodziejstwa.
Post by i***@gmail.com
Antenkę mam nad lewymi tylnymi światłami. Miejsce do montażu bardzo OK.
Kurczę, niby najlepiej na dachu... Ale nad światłem o wiele łatwiej oraz
estetyczniej. I chyba zrobię tak jak Ty.

dzięki i pozdrowienia
Scyzoryk
2008-08-07 06:05:18 UTC
Czy kto¶ z Was ma mo¿e jakie¶ do¶wiadczenia lub pomys³y zwi±zane z
monta¿em
CB w Fiacie Brava?
Czeka mnie to i robiê narazie rozeznanie i przymiarki.
http://foto.cb.nio.pl/displayimage.php?album=16&pos=0

tu masz jaki¶ pomys³. przynajmniej na antene IMO dobry.
--
Pozdr
Scyzoryk