CC 700 problem ze skrzyni± biegów
Krzysztof Zaborski
2007-06-17 20:57:03 UTC

Otó¿ mam problem ze skrzyni± biegów w CC 700 95 r.

Po wymianie oleju w skrzyni po ok 2 tygodniach zaczê³y siê dziaæ dziwne
rzeczy jak np problemy z wrzuceniem 3 oraz na wstecznym jedzie doslownie
moment i szarpie skrzynia blokujac kola tzn ruszam i od razu sam staje
blokujac lewarek zmiany biegow i trzeba go mocno wyciagnac na inny bieg.
Oczywiscie samo wrzucenie wstcznego do latwych nie nalezy.

Proszê o odpowiedz bo znajomy doradza mi wyjêcie silnika i skrzyni i
sprawdzenie ³o¿ysk a inny znow lewarka lub mo¿liwo¶c rozkrêcenia siê skrzyni
w ¶rodku.

Skrzynia jest 4 biegowa silnik 700 na gaŒniku Aisan + LPG

Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysztof Zaborski
2007-06-29 21:46:19 UTC
PROBLEM ROZWIAZANY!

Problem zosta³ rozwi±zany a oto przyczyny (mo¿e siê komu¶ przyda)

1. Poluzowany dr±zek zmiany biegów przy ³±czeniu ¶rubowym ze skrzyni±
2. £ozyska w skrzyni poszly w piach jedne mialy luzy inne sie rozsypaly.

Ogolnie po wyjeciu silnika i skrzyni okazalo sie ze olej ze skrzyni przebil
na tarcze sprzegla co spowodowalo szybsze jej zuzycie. Uszkodzony amorek
rowniez robil swoje bo drazek non stop sie ruszal gora dol czego wynikiem
byl lekki wyciek oleju do gumy uszczelniajacej.

Choinka okazala sie w dobrym stanie synchronizatory i pozostale elementy
tez.

Czekam teraz na elementy i niedlugo montaz i znow mozna jezdzic.

Pozdrawiam
Krzysiek

CC 700 Aisan +LPG BRC AT90P

Poszukuje sprawnego z "papug±" do ok 70-100 z³
Krzysiek-£ódŒ
Witam