wymiary CC i SC + lusterka
identyfikator: 20040501
2008-01-07 18:38:42 UTC
proste pytanie czy lusterka w Seicento składają się?
jakie wymiary ma Seicento czy takie same jak Cinquecento?
zwłaszcza chodzi mi o szerokość...
DD
2008-01-07 21:05:09 UTC
tak cinki i sejki maja skladane lusterka
zreszta od jednego pasuja do 2go :))
proste pytanie czy lusterka w Seicento sk³adaj± siê?
jakie wymiary ma Seicento czy takie same jak Cinquecento? zw³aszcza chodzi
mi o szeroko¶æ...
Stoout
2008-01-07 21:46:54 UTC
Post by DD
tak cinki i sejki maja skladane lusterka
zreszta od jednego pasuja do 2go :))
tylko dziwnie w kanciaku wygl±daj± okr±g³e lusterka, tak samo jak w SC te
prostok±ty ;)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler