[Punto II] Podsufitka
Kruchy
2007-09-27 11:57:32 UTC
Wiecie moze jak zdjac podsufitke w Punto II tak, aby jej nie polamac? Moze
nawet nie calkowicie zdjac ale sensownie odchylic w czesci tylnej. Cos mi
tam podczas jazdy "brzeczy" i chcialbym ustalic winnego.
Z gory dziekuje za pomoc.
Lukasz
2007-09-27 22:28:43 UTC
sk³adasz siedzenia tylne przednie rozk³adasz na maxa
zdejmujesz wszystkie plastiki s³upki i daszki p s³oneczne
odkrêcasz r±czki i lampkê
podsufitka spada na siedzenia
wyci±gasz ja przez klapê ty³

pewnie rurka od spryskiwaczy albo klapa
Witam,
Lukasz
Kruchy
2007-09-28 06:12:25 UTC
składasz siedzenia tylne przednie rozkładasz na maxa
zdejmujesz wszystkie plastiki słupki i daszki p słoneczne
odkręcasz rączki i lampkę
podsufitka spada na siedzenia
wyciągasz ja przez klapę tył
Rany az tyle jest z tym zabawy ? W kazdym razie dzieki za instrukcje.
... albo klapa
Jaka klapa? Zaczyna mnie to juz do szewskiej pasji doprowadzac jak slysze to
bbZZzzz podczas jazdy nawet po plaskim asfalcie. To jest taki dzwiek, jakbys
wzial jakas dluga listewke i wprowadzil ja w drgania :/
Lukasz
ukasz
2007-09-28 15:11:19 UTC
[...]
od pewnego numeru podsufitka jest klejona dodatkowo...!

pozdrawiam. uk