seicento 1.1 mpi - pisk pod mask±
Grzesiek
2007-02-26 08:00:48 UTC
Witam szanownych grupowiczów!

Od niedawna mam ma³y problem, po odpoleniu samochodu rano po chwili dochodzi
spod maski pisk podobny jakby pasek klinowy. Pisk ten utrzymuje siê przez
chwilê i zanika. Pasek klinowy jest nowy, alternator te¿ nowy. Samochód ma
przejechane 46000km. Mo¿e kto¶ ma pomys³ co morze byæ powodem takich
objawów.
Pozdrwaiam!!!
karoleks
2007-02-26 08:45:50 UTC
Moim skromnym zdaniem. nowy pasek klinowy po uzytkowaniu jaki¶ czas
poluzowa³ sie i trzeba pewnie go od nowa naci±gn±æ.

ja tez to mam ale jeszcze nie zagl±da³em. ale ja go zak³±da³em i za s³±bo
naci±gna³em to tez piszcza³.

pozdr.
KS
Pozdrwaiam!!!
Day-Day Jones
2007-02-26 08:59:29 UTC
U¿ytkownik "Grzesiek"
Post by Grzesiek
[...]
doci±gn±c pasek klinowy i powinno byc w porzadku.