CB radio
Mat
2007-10-11 04:56:59 UTC
WItam

Jakie CB kupic? prosze o opinie uzytkownikow
chodzi mi o takie jakies nie za drogie ale zeby dobrze spelnialo swoja
funkcje

2007-10-11 06:23:07 UTC
czytaj
pl.rec.radio.cb

Uniden 520, albo stówkê dro¿szy President Johnny II
Nie kupowaæ TTI ani podobnych szumofonów
Jacek
ukasz
2007-10-11 06:39:38 UTC
Uniden 520, albo stówkę droższy President Johnny II
Nie kupować TTI ani podobnych szumofonów
w zupelnosci wystarczy Uniden 510, bardzo proste o bardzo dobrych
parametrach. za 200zl kupisz nowke na allegro jak poszukasz...

pozdrawiam. uk
xymax
2007-10-12 12:35:16 UTC
U¿ytkownik "Mat" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by Mat
WItam
Jakie CB kupic? prosze o opinie uzytkownikow
chodzi mi o takie jakies nie za drogie ale zeby dobrze spelnialo swoja
funkcje
Takie które posiada homologacjê na Polskê. Inne policja Ci zdemontuje i
bêdzie mia³a do tego pe³ne prawo.

Z tego co gdzie¶ czyta³em homologacji nie posiadaj± który¶ uniden i alan.

MS
ukasz
2007-10-12 14:09:11 UTC
Z tego co gdzieś czytałem homologacji nie posiadają któryś uniden i alan.
jesli nie potrafisz podac konkretow(konkretnych modeli) to prosze nie
siej paniki...

pozdrawiam. uk
JarekM
2007-10-13 07:37:41 UTC
Post by ukasz
Post by xymax
Z tego co gdzie¶ czyta³em homologacji nie posiadaj± który¶ uniden i alan.
oba unideny (510 i 520), MIdland 1001Z - to te z najbardziej popularnych nie
posiadaj±ce obecnie homologacji
http://www.bip.uke.gov.pl/_gAllery/46/98/4698.pdf
Post by ukasz
jesli nie potrafisz podac konkretow(konkretnych modeli) to prosze nie
siej paniki...
proszê :)
--
Jarek (Cobra) Marecik
LR DII Td5
ukasz
2007-10-13 10:33:32 UTC
Post by JarekM
oba unideny (510 i 520), MIdland 1001Z - to te z najbardziej popularnych nie
posiadające obecnie homologacji
http://www.bip.uke.gov.pl/_gAllery/46/98/4698.pdf
hehehee.. kolego a jesli kupuje radio wprowadzane na rynek przez
dystrybutora ktorego nie ma tej liscie lub jesli radio jest produkowane
przez fabryke Uniodena w Tajlandii..?? :D i co wiecej jesli ten
dystrybutor daje aktualne SH..?? ;)

pozdrawiam. uk
JarekM
2007-10-13 15:46:47 UTC
Post by ukasz
Post by JarekM
[...]
to pewnie masz racjê,
ale wska¿ mi kto jest tym nieznanym dystrybutorem .. jestem ciekawy.
No i od kiedy jeszcze produkuje siê Unidena w Tajlandii... od dawna
wszystkie Unideny pochodz± z Chin.
Jestem równie¿ co na taki fakt powie UKE :)
Bardzo mnie ta sprawa interesuje, bo nie wierzê, ¿eby ci duzi dustrybutorzy
nagle sobie odpu¶cili i pozwoli na
wej¶cie na rynek kogo¶, kto zabra³ im jego czê¶æ tylko dlatego, ¿e wie gdzie
kupiæ aby by³o zgodnie z dyrektywami UKE.

Wiêc moim zdaniem - ten dystrybutor to ¶ciema, a ¶wiadectwo homologacji to
falsyfikat.
Ale...w naszym kraju najró¿niejsze rzeczy ju¿ widzia³em.
--
Jarek (Cobra) Marecik
LR DII Td5
ukasz
2007-10-14 13:39:48 UTC
Więc moim zdaniem - ten dystrybutor to ściema, a świadectwo homologacji to
falsyfikat.
Ale...w naszym kraju najróżniejsze rzeczy już widziałem.
a to mnie juz kolego wali w sam srodek.... :) ja mam sprzet od
dystrybutora z faktura i SH i w mysl przepisow ja ani finalny uzytkownik
nie ponosze za to odpowiedzialnosci...

a swoja droga ciekawe ze 510/520 nie spelniaja norm skoro te radia w 98%
to Presidenty Johny/Harry - ta sama plyta glowna, ta sama elektronika,
ta sama linia montazowa...

pozdrawiam. uk
xymax
2007-10-16 04:41:03 UTC
U¿ytkownik "ukasz" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by ukasz
a swoja droga ciekawe ze 510/520 nie spelniaja norm skoro te radia w 98%
to Presidenty Johny/Harry - ta sama plyta glowna, ta sama elektronika, ta
sama linia montazowa...
Ta sama p³yta ale radia przechodz± testy zgodno¶ci i je¿eli ca³a p³yta nie
przechodzi testu to najszybciej za³adowaæ w inn± obudowê i sprzedaæ pod inn±
mark± co minimalizuje koszt. Na pierwszy rzut oka wszystko jest oki ale
podczas u¿ywania zauwa¿asz selektywno¶æ czu³o¶æ moc.

Z jednej ta¶my produkcyjnej schodzi masa tranzystorów, a parametry maj±
inne.

Mo¿e w Chinach kto¶ przymyka oko w tych radiach i puszcza niedopracowan±
partiê?

MS
ukasz
2007-10-19 20:08:02 UTC
Ta sama płyta ale radia przechodzą testy zgodności i jeżeli cała płyta nie
przechodzi testu to najszybciej załadować w inną obudowę i sprzedać pod inną
marką co minimalizuje koszt. Na pierwszy rzut oka wszystko jest oki ale
podczas używania zauważasz selektywność czułość moc.
czytaj ze zrozumieniem... President i Uniden(modele ktore wymienilem)
sa IDENTYCZNE w srodku...!!

pozdrawiam. uk
xymax
2007-10-22 12:58:20 UTC
Post by xymax
[...]
Ale Ty nie przeczyta³e¶ ze zrozumieniem prawie robi du¿± ró¿nicê. Mierzy³e¶
parametry obydwu modeli ?

--
MS

xymax
2007-10-16 04:45:41 UTC
Post by xymax
Z tego co gdzie¶ czyta³em homologacji nie posiadaj± który¶ uniden i alan.
jesli nie potrafisz podac konkretow(konkretnych modeli) to prosze nie siej
paniki...
Panika by³a wtedy jak Ciebie zrobili.

Wracaj±c do tematu nie muszê pamiêtaæ, które modele. Ja tylko
podpowiedzia³em a zainteresowany niech szuka. Ju¿ dawno nie siedzê w
radyjkach (co najmniej 15 lat) ale gazety czytam i nie uznajê tego za jaki¶
istotny element ¿eby zapamiêtaæ, który model.

Ach ta wspó³czesna m³odzie¿ wszystko im podaj na tacy i jeszcze zrób za
nich. Ciekawe czego ucz± w szko³ach ?

MS
ukasz
2007-10-19 20:06:28 UTC
Panika była wtedy jak Ciebie zrobili.
nie obrazaj innych bo udowadniasz tym tylko swoj debilizm...

pozdrawiam. uk
xymax
2007-10-22 12:57:11 UTC
Post by ukasz
Post by xymax
Panika by³a wtedy jak Ciebie zrobili.
nie obrazaj innych bo udowadniasz tym tylko swoj debilizm...
Tia ? PO i PiS s± tego przyk³adem i dalej s±dzisz ¿e debili do w³adzy
dopu¶cili¶my?

MS
HanS
2007-10-14 16:33:28 UTC
Post by Mat
Jakie CB kupic? prosze o opinie uzytkownikow
chodzi mi o takie jakies nie za drogie ale zeby dobrze spelnialo swoja
funkcje
Najlepiej kup takie, ¿eby ostrzega³o przed video i fotoradarami bo to jest
najwa¿niejsza funkcja.
Jak widzê jad±cego CiBowca to od razu rozg³aszam, ¿e droga jest "czysta"
choæ oczywi¶cie nie zawsze tak jest...
Ostrzegam tylko przed korkami i dziurami na drogach :)
Jan
Jacek
2007-10-16 14:02:10 UTC
Gratulujê Panie Ziobro!
Zdemaskowa³ siê Pan i znamy teraz Pana nick ;-)