instalacja g³osnikowa w sience
Bartek
2007-12-30 16:39:40 UTC
W mojej Sience 1.2 HL jest poprowadzona instalacja tylko do przednich drzwi,
dziêki czemu za³o¿enie g³o¶ników nie by³o problemem.
chcia³bym jednak za³o¿yæ z ty³u i tu rodzi sie pytanie, z którego miejsca
rozpocz±æ k³adzenie instalacji na ty³?
Kostka ISO do radia ma wyprowadzone przewody które gin± w otch³ani deski
rozdzielczej zarówno na przód jak i na ty³ (obsadzone wszystki piny). Gdzie
koñcz± sie przewody na ty³?
PomóŒcie jak sie do tego zabraæ!?
Adam
Lukasz
2008-01-03 11:50:39 UTC
U¿ytkownik "Bartek" <***@wp.pl> napisa³:
(...)
Post by Bartek
Gdzie koñcz± sie przewody na ty³?
PomóŒcie jak sie do tego zabraæ!?
Jezeli nie masz ich z tylu to poszukaj przy przednim prawym nadkolu pod
tapicerka, zaraz przy drzwiach - tak przynajmniej jest w Punto 2. Tam moze
bedzie kostka i od niej sobie podciagniesz :]