Fiat Siena 1.2 8V - wymiana rozrządu
Pawel
2009-07-29 09:11:24 UTC

Szukałem na grupie ale nie znalazłem, więc chciałbym się zapytać, co ile
powinno się wymieniać rozrząd? Bo zdania są podzielone i nie wiem komu
wierzyć.
Grzenio
2009-07-29 09:28:45 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
mateusx6
2009-07-29 09:56:38 UTC
Post by Pawel
Witam,
Szuka³em na grupie ale nie znalaz³em, wiêc chcia³bym siê zapytaæ, co ile
powinno siê wymieniaæ rozrz±d? Bo zdania s± podzielone i nie wiem komu
wierzyæ.
co 80tys tak jest tez i w punto 2 1.2 8v
krzysiek82
2009-07-29 11:42:14 UTC
Post by mateusx6
co 80tys tak jest tez i w punto 2 1.2 8v
Zgadzam się, w palio po takim przebiegu pasek nadawał się do wymiany
(stosowałem gatesa czy jakoś tak)
krzysiek82
jo44
2009-07-29 14:06:06 UTC
Witam,
Zajrzyj do instrukcji obsługi.
Kalafior
2009-07-29 17:40:41 UTC
W instrukcji obs³ugi jest napisane ¿e co 120 tys. Z autopsji wiem ¿e
bezpiecznie jest co 80 tys. W przypadku zerwania paska nie ma ¿adnych
konsekwencji tzn. silnik jest bezkolizyjny.