[cc700 '92] koszt wymiany uszczelki pod głowicą
lukebe
2007-04-08 10:29:32 UTC

od paru dni mój Cieniasek wykonuje dziwne ruchy :( Objawy to - problemy z
zapalaniem (zaskakuje po kilkunastu sekundach, ale jak ju¿ zapali to idzie -
nie ga¶nie etc.), przy zapalaniu przez kilka sekund okropnie "wyrczy" (co¶
jakby by³a ogromna dziura w t³umiku - po parunastu sekundach zaczyna chodziæ
normalnie), pojawia siê bia³y dym (co, po konsultacji z googlami wskazuje na
przedostawanie siê p³ynu ch³odniczego do silnika), no i ubywa mi p³ynu w
ch³odnicy, i o ile dobrze patrzê to ¶cianki zbiornika wyrównawczego
zapaækane olejem powy¿ej lustra p³ynu (tak mi siê wydaje ¿e to olej).

Google mówi± ¿e najprawdopodobniej do wymiany uszczelka pod g³owic± -
pytanie brzmi - czy to bêdzie to (a mo¿e inne sugestie), no i najwa¿niejsze
pytanie:

ile mo¿e mnie kosztowaæ naprawa (w³±cznie z kosztem p³ynów etc., czyta³em ¿e
trzena spu¶ciæ w przypadku wymiany uszczelki p³yn z ch³odnicy i olej
(przynajmniej z miski olejowej)).

Je¶li co¶ pokiæka³em - proszê poprawcie mnie, jestem troche newbie je¿eli
chodzi o kopanie przy samochodzie.

Pozdrawiam,
lukebe.
mechaniq
2007-04-08 16:43:32 UTC
Post by lukebe
[...]
jak ubywa plynu to traczej uszczelka chociaz bialy dym niekoniecznie
swiadczy o tym mi kopci troche na bialo ale plynu nie ubywa i nie ma w nim
dwutlenku wegla
Post by lukebe
[...]
roznie od 200 do ponad 500
lukebe.
Janusz
2007-04-10 05:40:25 UTC
odkrêæ na pracuj±cym silniku odpowietrznik i patrz czy b±belki wychodz±
je¿eli tak to uszczelka na 100% do wymiany je¿eli nie to szukaj innej
przyczyny

AzaZeL
lukebe
2007-04-10 05:51:31 UTC
odkręć na pracującym silniku odpowietrznik
Znaczy się zakrętkę ze zbiornka wyrównawczego?
Sorry za lamerskie pewnie pytanie ale dopiero się uczę ;)

Pzd,
lukebe.
Janusz
2007-04-11 07:57:37 UTC
Znaczy siê zakrêtkê ze zbiornka wyrównawczego?
Sorry za lamerskie pewnie pytanie ale dopiero siê uczê ;)
nie opowietrznik ch³odnicy, taki wê¿yk z korkiem wystaje ko³o sbiorniczka z
blachy
lukebe
2007-04-11 12:54:00 UTC
nie opowietrznik chłodnicy, taki wężyk z korkiem wystaje koło sbiorniczka z
blachy
Dzięki :)